Web Analytics
Jump to content

NAD: Hughes & Kettner Statesman Dual EL84

Recommended Posts

Har endelig fått bytta bort min Kustom Defender mot en fantastisk flott og pen Hughes & Kettner Statesman Dual EL84. Det er en helt fantastisk forsterker med god og varm lyd! :) Forsterkeren har to kanaler, clean og drive. Den har også en twang-knapp for clean-kanalen og en boost-knapp for drive-kanalen. Den har 20 watt som gir fra seg mer enn høy nok lyd for mitt bruk! :P

Jeg bytta forsterkeren med en hyggelig mann fra Vestby. Jeg skjønner ikke helt hva han tenkte med da han byttet bort denne knallampen mot min Kustom. Statesman-en er både dyrere og låter bedre, mener nå jeg ;) .

Dette var da min første byttehandel noensinne og den gikk veldig bra for meg! Da jeg kom til han så fikik jeg lov til å prøve ampen og jeg fant straks ut at jeg ville ha den. Han gadd ikke en gang å prøve min Kustom! Personlig føler jeg meg veldig heldig, og jeg har nesten litt dårlig samvittighet ovenfor han.

Her er noen dårlige bilder tatt med et digitalkamera av den fantastiske ampen:

030-1.jpg

040.jpg

041.jpg

033.jpg

032.jpg

Edited by Tandbergern

Flott at flere melder seg inn i H&K statesman klubben :D (litt vel spesifisert, men men)

Hughes & Kettner har fått et bra rykte på forumet her, og det er ikke uten grunn. Håper flere norske forhandlere tar inn H&K forsterkere snart. Det er trist at de sluttet med det!