Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Når kommer Marshall med en fornuftig ?


REBELLO

Anbefalte innlegg

Syns Marshall som en komversiell produsent mangler alternativ når det gjelder endel av dem andre produsentene, oppfatter dem bare som et merke som skal melke mest mulig i forhold til navn og hva dem er kjent for kontra nyskapning og god lyd for hjemmemarkedet.

Hvorfor kan ikke Marshall gi ut en forsterker med "scalable WATTS" 1 til 20W feks, er grunnen att dem er "the loudest" in the world?

Misforstå meg ikke, jeg liker Marshall, men jeg savner noe, savner ikke Marshall sin meget utspekulerte plan når det gjelder Class5 og dem nye toppene. Noen syns vel også dette er bra, men jeg syns det lukter. Jeg vet jeg hisser på meg noen nå men hvem kjøper Haze. Malmsten, Ny JCM800, Kerry king, JMD1 finnes sikkert verre eksempel men det var egentlig ikke poenget. Disse forsterkerene er nok mange fornøyde med og det betyr ikke att dem er dårlige men jeg savner noe hos Marshall. JCM var et godt steg, men det stoppet opp og ble til consumer variant JMD.

Ser heller nå i retning i lavere prisklasse hos Egnater, Line6, Engl når jeg vil ha noe som tilfredstiller stua behovet.

Har aldri vært på en messe før, mange nyheter blir der introdusert...

starter derfor en messe tråd kun for 2012 på forsterker forumet (Administrator må gjerne tipse/slette hvis en slik tråd finnes for 2012, fant ingen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marshall er gode på amper på budsjett, imo. Jeg hadde lyst på en ny ENGL, men JVM'en min kostet med 2-3x mindre og jeg er meget fornøyd med den mtp lydkvalitet til den musikken jeg spiller. Og så er det slik at, nesten uansett hvilken stil jeg skulle spilt, så finnes det en Marshall som gjør den jobben. Det kan være et pluss for noen. Men jeg er nok muligens en smule enig i at de peker i feil rettning nå kontra hva andre merker leverer. Likevlel, så er det en del modeller som faller i smak hos enkelte.

Det kommer en ny JVM-modell snart, som visstnok skal låte bedre på cleans og i tillegg ha forbedringer på vrengen. Spennende ;)

Endret av Troll
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.