Web Analytics
Jump to content

Juzzizhow

Recommended Posts

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Kjøpte en pedal, og alt gikk fullstendig smertefritt! Fikk også angrefrist, men kommer ikke til å bruke den :) Selve handelen foregikk på Facebook, men siden vi begge er forumitter syns jeg dette teller likevel :)

• 2 months later...

Har vært hos Juzzi for å hente og levere noe utstyr i en kjøp og salg deal. Fantastisk real fyr å handle med. Her trenger man ikke å ha noen betenkligheter med å handle. Fikk også en guidet tour i noe av utstyret til Juzzi. Der var det mye snacks. Kiitos ostoksesi.

• 1 year later...

Sein i avtrekkeren, men.... Var hos Juzzi i Asker. Testa en 65 Printon Reverb Ri. Meget trivelig møte. Mannen er rett fram hyggelig å deale med. I tillegg er det en sann fryd å se hva han har skrap sammen av gitarer og utstyr. Ikke minst forsterkere han setter sammen sjøl. Ente selvfølgelig opp med å ta med meg forsterkeren hjem til en MEGET hyggelig pris.

Dette er en kar man trygt kan gjøre handel med.

• 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 3 years later...

Alle som er aktive her vet jo hvem dette er, og må jo bare bekrefte selv at denne mannen er trygg å handle med.

Nå var det ikke noen penger innblandet, men jeg fikk en fin multipedal som jeg eventuelt må fikse før den kan brukes :)

Nå gjenstår det bare å finne tid til å gjøre det og gi den bort til en av mine yngre bassistvenner :)

• 2 years later...