Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vondt i fingeren


Rakken

Anbefalte innlegg

Når jeg våkner opp om morgenen klarer jeg nesten ikke å bøye pekefingeren, som om den har en hevelse bare at den ikke har det. Dette blir bedre i løpet av dagen, men blir aldri 100% bra. Når jeg spiller får jeg også vondt i fingeren. Jeg kjenner det mest i det øverste leddet. Det kom etter at jeg buret meg inne på rommet to dager i strekk og spilte non-stop hele tiden. Jeg spilte for det meste Little Wing, som det er en del barring med pekefingeren i, jeg er veldig sikker på at det var det som gjorde det. Nå når jeg tar barringer gjør det vondt. Det var 17. og 18. Mai jeg "buret" meg inne, ja jeg hadde en trivelig 17. Mai :P jeg har spilt etter det, men nå har jeg ikke spilt siden lørdagen i håp om at det skal gå over.

Har noen en anelse om hva som kan være galt med fingeren min, isåfall; hva kan jeg gjøre for at det skal gå over? Jeg har merket en liten forbedring i fingeren siden lørdagen, men det er ikke store greiene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å ha medisinsk kompetanse her heller, så synes jeg det kan høres litt ut som en betennelse og det er det virkelig bare tid som hjelper. Hvert fall når du sier at du har gitt det litt tid og merker at det blir bedre så høres det slik ut.

Endret av MartheyG
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg har fått en flis, men det er ingeting som tyder på det. Jeg er 15 år, så leddgikt hadde vært litt tragisk.

En tur til legen hadde ikke vært så dumt, takk :)

Lydklipp er nok ikke umulig :P vi får se. Først må jeg bli bra i fingeren.

Endret av Rakken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 15 år, så leddgikt hadde vært litt tragisk.

En tur til legen hadde ikke vært så dumt, takk :)

Lurt uansett, tenker jeg. Ikke meninga å skremme deg, men leddgikt dukker opp i alle aldre og det er mange forskjellige typer leddgikt/leddplager.

Mest sannsynlig har du vel overbelastet sene/ledd.

Når det er sagt: jeg har hatt leddgikt i snart 15 år med utslag i enkelte fingerledd, men spiller fremdeles akkurat like dårlig som før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.