Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

So I was bored.....


Gluke

Anbefalte innlegg

Nope sorry. Har ikke prøvd noe annet. Var ikke så mange små P90 tilgjengelig når jeg kjøpte disse så da var RG det eneste jeg fant. Men ikke spør hvorfor for jeg har ingen aning.....Må ha vært på en P90 tråd på et eller annet forum som gav instant GAS. Men tror de kan funke bra på de cover greiene vi spiller nå, så da var det bare å dykke ned i raritetsskuffen. Det finns jo strengt talt ikke no clean lyd i EVH'en så jeg håper dette skal hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen. Når jeg skulle prøve skiten viste det seg seff at potmeteret jeg fant nedi i roteskuffen var føkka. Så jeg heiv meg i bilen i dag og freste nedover til Morten Larsen og kompisen på Backstage og fikk ordna meg et nytt 500k pot. Hater det når jeg endelig får ut finger'n og gjør noe og så funker det ikke. Ha'kke tid til sånt ass. De hadde ikke lang 250K men jeg prøver 500k først og ser hvordan det låter.

Fikk endelig hilst på Morten også. Hmmmm, underlig hvor uforskammet hyggelig de fleste man kjenner fra nettet viser seg å være IRL. Hr Larsen er ikke no unntak ass. Serviceminded er dem også. De har bestilt opp en tuner dem ikke hadde inne men som jeg sa jeg ville ha, uten noe som helst garanti for at jeg kom tilbake å kjøpte'n. Vanskelig å ikke like sånn folk. Men men, var desverre ikke tid til no lang gitarprat med gutta, men stor sjanse for at jeg svinger innom å plukker opp den tunere'n senere i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.