Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

So I was bored.....


Gluke

Anbefalte innlegg

Jeg har bare bytta pickup'er ass. Resten er old news. Prøver å få litt "større" clean lyd. Det satt Suhr Aldrich i den før. Orginal pickup'ene tok jeg ut for ti år siden. Tror kanskje Aph har lånt dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...gjorde du dette fordi du drømmer om en Burning Water?

Tenker du armcontour'n. Det ser jo helt føkka ut men funker helt fantastisk. Sånn som jeg holder gitaren legger jeg armen på kanten der og jeg ble gal av å ha den skarp så jeg tok fila å lagde arm countour. Et snev av Tyler men det er vel mest fordi den enda er ullakert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en brukt Axis i sjappa jeg jobber i, fytti helvete for en god hals på den ass..

Musicman lager, om ikke den beste, iallefall av de beste halsene som er.

Jeps men de varierer noe veldig. De tre jeg har er helt forskjellig. Den største føles nesten som en Tyler mens denne er veldig tynn og føles mini. Men når man er vant til sånne halser føles alt med lakk på helt "feil" ass. Marsa hadde med en Fender på testing sist og den halsen var jo helt "ubrukelig" å spille på, ha ha ha ha........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den her var endel mindre enn Tyler-halsene, men noe med kombinasjonen av finishen, radiusen og båndene som gjorde at den føltes helt jævla riktig ut i hånda mi. Synd jeg er så overfladisk at jeg synes den er for stygg...

En strat jeg har fikk gjennomgå etter jeg testa Axisen, plutselig var den fjerna for polylakk på halsen - både bakpå og på gripebrettet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men noe med kombinasjonen av finishen, radiusen og båndene som gjorde at den føltes helt jævla riktig ut i hånda mi. Synd jeg er så overfladisk at jeg synes den er for stygg...

He he, jeg hadde samme opplevelse første gang jeg gikk inn på Guitarcenter i Hollywood og de hang på veggen. Tok forsiktig ned en lilla en og la handa på halsen og var "love at first touch". Men de var steindyre den gang så det tok vel et år før jeg fikk kjøpt min første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult!

Jeg har lyst på en Axis(Eller helst EVH) igjen engang, men de jeg har hatt har jeg hatt problemer med ustabile halser på.

Ellers er de knall gitarer.

Denne er litt sånn, men hardtail'en jeg har er mye bedre. Den har det aldri vært no særlig variasjon på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers lurer jeg fært på å sett på en ny Floyd, denne er seriøst føkka. Kjøpte denne for å ha den å leke med så den var langt fra strøken men floyden tror jeg er beyond repair ass.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.