Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Pedalp0rn time! *video*


Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Ser vi bort fra prisen, så er Empress Vintage Modified Superdelay mulig det råeste du får av ekkopedal i dag. Har kun lovord om den. Et billig alternativ er feks boss re-20 space echo. Kul dings.

ENIG, prøvde en sånn Empress Superdelay (riktignok ikke Vintage, men). Kjempegod lyd, lett og bruke også! Flott til lange delayer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg er ganske bra dekket på delayfronten med Timeline.. To delayer er gøy å leke med, men kommer ikke til å bli brukt særlig for min del. Dessuten har jeg dual mode på Timeline om jeg absolutt skulle ha bruk for det. Kunne kanskje tenkt meg en vibe, evt en cleanboost ala Ep booster eller Clinch FX.

Mulig jeg gir blaffen i å erstatte flashbacken med en effekt og snekrer meg min egen midipedal til å styre bank og preset på M5 og Timeline istedet. Har basic HW-design klart, men klarer ikke bestemme meg for om jeg gidder å programmere meny med LCD osv osv eller bare hardcode pedalen til å snakke med Timelinen og M5 (easy way)... Vi får se. Den får iallefall 4 switcher med footprint lik Diamond compen. Dette skjer nok trolig ikke før høsten da jeg overtar min nye leilighet i august...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den låt kjempefint. Fint brukergrensesnitt også, temmelig logisk oppbygd :)

Har hatt El Capistan på lån et par ganger men den har jeg ikke blitt helt hekta på, men jeg er mer fan av analogekko enn tape. Denne gjorde begge deler overbevisende nok i forhold til at det var første test :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent og inspirerende. Jeg er i utgangspunktet en gitar -> amp type, men likevel er PT-JR brettet nå for lite og jeg må opp på PT-2. Skal jaggu "herme" litt etter deg når jeg skal sette det sammen :)

Veldig flott brett.

Genialt med en slik patchbox når noe skal forran amp og noe i loop. Har aldri tenkt på det før.

Håper du er like fornøyd med Timeline som det jeg er. For en pedal! :D

Takker :)

Timeline er fantastisk. Jeg synes den gjør DMM greia himla bra. Stort sett bucket og tape det har gått i siden jeg fikk den, men herregud så mye mer det er å utforske. Jeg har dog ikke rukket å oppdatere FW på den. Har ikke lest meg opp på om det er noen stor forskjell enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Okey. Tilbake fra utlandet. Hadde lovet additoll å slenge ut et klipp av brettet. Dere får unnskylde til tider sur spilling :)

https://vimeo.com/46817055

Som dere ser er brettet rotete nå. En eller flere av patchkablene har plutselig begynt å suge tone og volum. Er nok dårlig lodding fra min side, men mistenker at det ikke er så forferdelig god kvalitet på jackene jeg kjøpte heller. Kommer til å bestille skikkelige switchcraft jacker nå. Demoen blir derfor litt amputert pga dette. Kun wampler ecstacy og timeline in action.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.