Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ronkeøving


Lord Nelson

Anbefalte innlegg

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sure, null problem å gjøre det der...

;)

Neppe. Sett deg ned og spilt så fort du bare klarer hver dag. Bruk samme skaladrit som han. Jeg lover deg - du klarer det.

Jeg mener det der kun baserer seg på styrke i armen og en viss mengde med kordinasjon.

Styrke? Den må du lenger ut på landet med...

Alle kan klare det, det er bare et spørsmål om nok øving. Denne øvingen, derimot, er det ikke mange som klarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men altså back to topic alle sammen, runking er en kunst man ikke skal undervurdere!

Min minste kunst!

Jeg spiller akkurat passe fort! Har ingen problemer med at andre syns shredding er kult, syns det er ganske festlig selv, men jeg har ganske enkelt BESTEMT meg for at det ikke har noen sammenheng med hvor musikalsk en er. Merk "bestemt"! Jeg kommer altså til å overse enhver argumentasjon om hvor fantastisk det er.

Men som en oppvisning i teknikk har jeg ingen problemer med å innrømme at han fyren der imponerer stort! Mange kan øve seg opp MOT en sånn teknikk, men det er ikke mange som når det nivået. Men som det er blitt påpekt flere ganger her: so fucking what? Jeg ville ikke hatt det minste kompleks for å sette meg ned ved siden av han på ei gitarsjappe og begynne å regelrett støye avgårde med den greia jeg driver på med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sure, null problem å gjøre det der...

;)

Neppe. Sett deg ned og spilt så fort du bare klarer hver dag. Bruk samme skaladrit som han. Jeg lover deg - du klarer det.

Jeg mener det der kun baserer seg på styrke i armen og en viss mengde med kordinasjon.

Styrke? Den må du lenger ut på landet med...

Alle kan klare det, det er bare et spørsmål om nok øving. Denne øvingen, derimot, er det ikke mange som klarer.

Nei, styrke er jo ikke noe særlig vesentlig i dette. Med styrke så mente jeg utholdenhet, jeg klarer å spille rimelig fort noen ganger, men blir straks veldig sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste jeg vet er når noen sier.

"Han er flink, men så har han jo øvd mye og da!!"  

Bullshit.

Enig.

Det som verre er, er unnskyldningene - blir nesten et slags kodespråk.

Eksempel: "Han der spiller skikkelig fort og sånn, men det interesserer meg ikke, jeg foretrekker å spille med feel".

Les: 'Han der spiller veldig fort, og har sikkert øvd masse. Det skulle jeg også gjerne kunne, men jeg er redd øvingen ville gått utover viktigere aspekter av å være musiker, som for eksempel fyll, fest og apatisk fritid.'

Forleden dag drev jeg og trente på skolens vektrom, da noen 'tøffe' gutter kom inn og skulle trene benkpress. Da de var ferdige med det de syntes var stort og tungt og veldig tøft, lastet jeg opp med betydelig mer vekt og begynte å trene selv. Disse guttene var tydelig irritert over at jeg løftet mer, men kom da med den herlige unnskyldningen at: 'Vel, han gjør jo dette her ganske mye, da.'

Det mange folk ikke skjønner, eller kanskje er redde for å skjønne, er at hvis resultater ønskes, om det så er innen gitarspill, vektløfting eller fingerhekling, så må det innsats til. Så enkelt er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.