Gå til innhold
Lord Nelson

ronkeøving

Anbefalte innlegg

Herrejesus! :shock:

Han har et lignende videoklipp kalt "Hyperspeed", der han spiller konstante sekstendelstrioler ved 160 bpm i et par minutter, skalaer og arpeggioer opp og ned. Men 180, det er bare helt... disgusting. Definitivt noe av det raskeste jeg noensinne har hørt/sett.

Han har sykt, SYKT god teknikk, men svært lite av det han har prestert musikalsk har vekket videre interesse hos meg. Har hørt at han spiller/spilte i et band - skulle likt å høre ham i en slik sammenheng.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hey, noen løper jo så fort de klarer just for the fuck of it, og ikke for å prestere noe kunstverk ;) Noen finner vel glede i å spille raskest, hvis de har innsett at å spille noe pent ikke er aktuelt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke jeg.. Skal ærlig inrømme at det er imponerende å se at han har bygd opp hastigheten sin slik, meneh.. Eh.. "Jeg savner litt groove og feel.." hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
:shock:  Den mannen kan sine sexpetuels!

Lol. Litt ironisk hvordan han ikke greier å stave det riktig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sattan! erremulig? jeg ble faktisk litt kvalm.... faktisk... men tror det er for at han duden ser litt kvalm ut.. ikke pga spillinga... den var bra

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pøh..ikke no problem..

Gjort på 220 med gitaren bak på ryggen mens jeg står på hodet...og med en lefthand-gitar...og uten plekter da naturligvis. Her kjører vi tommel!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det nå det ikke er morsomt lengre vettu!

Det ser jo ikke ut smo om fyren anstrenger seg i det heletatt for å klare det derre! Lurer på at han der har brukt en del timer på terping av teknikker!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.