Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gutter = Tyggegummi?


The Euphor

Anbefalte innlegg

Staslige greier dette!

Men samme hvor alvorlig det blir tror jeg ikke jeg hadde klart å banke en kvinne for det! Det er bare fælt det! hehe! jeje!

Men ellers tror jeg ikke dette er den beste sangen som er lagd.. :P

men men! Er sikkert tøff når det kommer komp på! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er grusomt at somme jenter tek seg den friheita å snakke slik om gutar! Er det mulig???

De trur ikkje at denne sangen er meint en smule ironisk då?

Dessuten er det faktisk en mann som har skrive den, Richard X. Ekstrem feminisme, akkurat....

Mi meining er at det er ein kjempekul sang. Popmusikk MÅ ikkje alltid vere genialt, men det kan vere morsomt og bra på samme tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men samme hvor alvorlig det blir tror jeg ikke jeg hadde klart å banke en kvinne for det!

Hvem er det vel som baker damer? "Oi, se hvor mye klokka er! Jeg må hjem og banke kjerringa!" :wink:

Den sangen er ikke verdt å bruke et pust på!  

Herregud så rævva den er!

Er vell enig der ja. :wink:

Jeg henger meg på her, sangen er jo nesten til å bli flau over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er grusomt at somme jenter tek seg den friheita å snakke slik om gutar! Er det mulig???

De trur ikkje at denne sangen er meint en smule ironisk då?

Dessuten er det faktisk en mann som har skrive den, Richard X. Ekstrem feminisme, akkurat....

Mi meining er at det er ein kjempekul sang. Popmusikk MÅ ikkje alltid vere genialt, men det kan vere morsomt og bra på samme tid!

Personlig driter jeg i budskapet, det er den påtatte kvasi-poesien som får meg til å spy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at det er beundringsverdi hva Annie har fått til. Ikke mange som klarer å fremføre slike hiter. Selv om mange mener det er enkelt så er det de færreste som klarer å lage en hit på kommando; Frank Zappa er den eneste jeg kommer på i farta.

Vi skal heller ikke glemme at mange gutter er akkurat sånn, bruker tyggegummien til smaken er borte. Det er ikke noe bedre, kanskje enda værre, ettersom vi (de av oss som er menn) vet hvordan jenter forholder seg til kjærlighet. Jmf. sidesprang ok, men ikke forelsk deg i en annen.

All ære til Annie og de som står bak sangen. Jeg ville bare poengtere at det vi ser på som lett musikk ofte kan ha en dypere mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette tar en skremmende vending. Euph, må du få med deg at dagens ungdom ikke er særlig klar over bruk av ironi som virkemiddel for å få fram sitt budskap.

PÅ TIDE Å BRENNE BOXERNE GUTTER! DETTE KAN VI IKKE FINNE OSS I!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at det gikk kjapt fra jeg leste teksten til at jeg lo litt...

Det kan jo være et spark til gutter som bruker tyggegummi. Kanskje basert på egne erfaringer, at Annie var en tyggegummi og synger om det av den grunn. Å sette seg selv i rollen som ydmyk innrømmer har bedre effekt enn en klagesang.

Nå har jeg ikke hørt andre låter fra Annie, noe som selvfølgelig bør gjøres før man har en mulighet til å vite noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.