Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Forsterker til jamming


plornt

Anbefalte innlegg

EY! Ikke diss utsagnene mine :D Det jeg mener, er at når man spiller i et stort rom med fullt band, faller gitaren fort ut med kun et element.

Det kommer helt ann på ampen. Har ikke prøvd så fryktelig mange amper, men har selv efaring med 2 konkrete 112 som får ørene til å blø før de detter ut, og det er Mesaen jeg har nå, og H&K Puretone på bare 25 watt.

En annen betraktning er jo også at dersom en gjennomsnittlig 112 druknes, da spilles det antagelig for høyt til øving. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Valget falt på en Blackstar ht stage 60. 60w røramp med 3 channeler. fikk også med en Marshall echobrain(?) alt dette for 6000. Jeg er storfornøyd med ampen, den spiller overraskende pent på lav lyd og hva gjelder hvor høyt den kan gå, så har jeg ikke turt å sette den på maks enda, selv med ørepropper! ;) Takker for all hjelp =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny amp. Blackstar HT gir masse trøkk og har veldig fleksible muligheter for å ratte overdrive-lyden du ønsker i hele spekteret fra småskitten blues til all out metal. Med 60 watt har du sikkert også nok headroom til god clean.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.