Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Er dette et forsvarlig bytte?


condemned

Anbefalte innlegg

Jeg snuste litt rundt på finn etter gitarer her forleden. Jeg tenkte at jeg kunne sende mail til de jeg syntes så interessante ut, og lure på om de ville bytte i min gibson les paul std.

Jeg fikk nettopp svar på mail fra en som selger en MusicMan Steve Morse signaturmodell med floyd rose.

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=34992291

Jeg har allerede en MusicMan Steve Morse (uten floyd rose) og digger gitaren hinsides mye.

Uansett står jeg mellom barken og veden, uten å vite hva jeg burde gjøre.

Les Paulen min er priset til 13000 kroner på finn, og fyren som selger MM'en har priset sin til 10500 kroner og har godtatt et mellomlegg på 1000 spenn.

Er det et forsvarlig bytte? Hva ville folket gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jo egentlig bare du som kan bedømme. Hvis du synes det er en grei handel, er det jo det. Jeg vet ikke mye om nevnte MM og hvordan den holder seg på bruktmarkedet, men ut i fra hva jeg har sett, er det vel sjelden at en LP Std. går for så mye som 13k på bruktmarkedet, så jeg ville sagt at det er en grei deal. Tar som sagt forbehold om at jeg vet veldig lite om disse MM Steve Morse-gitarene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forhold til pris er det ikke noe å si på. Jeg vil bare at du skal i det minste skal tenke på hvordan det er å ha to nærmest identiske gitarer. Har hatt det før, og det er ikke så spennende.. Tenk litt på det ;) Et lite tips fra min side..

Utover det er det som sagt bare å kjøre på!

Endret av OsloGutten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jeg har allerede er enormt god å spille på, og halsen er fantastisk. Jeg lurer på om jeg skal gå for dealen - men det blir ganske kjipt å gi fra seg Les Paulen i og med at det var den første jeg kjøpte for egne penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha vært veldig fornøyd med 13k for en LP standard. Jeg fikk 11k da jeg solgte min i vinter.

Nå vet ikke jeg hvordan bruktprisene på disse Steve Morse gitarene er, men hvis du syns 10.500 er en OK pris for den, ville jeg ha vært godt fornøyd med 1000kr i mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.