Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassist søker band i Oslo


simenandreas

Anbefalte innlegg

Hei! Mitt navn er Simen Andreas Knudsen og søker et seriøst etablert funk/gospel/party band eller kor i Oslo. Jeg er 21 år og har spilt bass i 8. Her er min soundcloud side: http://soundcloud.com/search?q%5Bfulltext%5D=simenandreas

Jeg spiller bass på alle låtene. Låt nr 2 og 3 er selvkomponert utenom vokal, har også gjort mixingen og mastringen. Låt 3 spiller jeg alle instrumentene.

Jeg søker et band med jevnaldrene musikere, eller eldre. Og øvingslokalet er positivt. Musikk jeg vil spille er ish som D`sound. Er også veldig fan av Dirty Loops. "Party musikk" som Donkyboy - Pull of the eye eller Sophie Ellis Bextor - Murder on the dance floor, er musikk jeg også kunne tenke meg å spille. Mine positive sider som bassist er at jeg er teknisk flink, groover godt, smiler mye og er veldig spilleglad.

Jeg er også veldig opptatt av tempo, og trives godt med trommis på klikk! Mine negative sider er at jeg ikke kan bladlese noter. Jeg er også litt mer kresen på oppmerksomhet på scenen enn den generelle bassisten ;)

Min musikalske bakgrunn er et år på Viken folkehøgskole - samt et år som musiker på veien. Har i år spilt over 70 konserter med et band kalt Roadservice. Vi har vært et promoteringsband for Skjærgårds music and misson festival. Dette var da litt om meg.

Er du/dere interessert, skriv ned hvem dere er, hvilke instrumenter dere har, hvor gamle dere er og hvilke sjanger dere spiller! :)

Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Hei.

Vi er et band som kaller oss New Canvas og leter etter en bassist. Er usikker på om sjangeren er din stil, men sjekk ut vår hjemmeside: Newcanvasmusic.com

Ligger ikke så mye ute av vårt materielle ennå, men har en del som skal bli gjort når bassist er på plass.

Vi er noe eldre enn deg 25-30 år og vil kalle det vi spiller er i rock/pop sjangern.

Og har et lokale som holder til på Alnabru.

Ta gjerne kontakt på mail hvis du vil vite mer:

Newcanvas@live.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, Simen!

Lyst å spille i et noe alternativ pønk/pop/rock-band? Vi heter Restless. Sjekk oss ut HER!

Du virker som en fyr med ambisjoner. Det er veldig viktig for oss. Musikken vår er kanskje ikke nøyaktig den du er ute etter, men som et medlem av bandet ville du selvfølgelig ha kunne vært med på å prege soundet vårt mer i din retning.

Les mer om dette i denne tråden, og ikke nøl med å ta kontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.