Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

A beautiful gear day


Gluke

Anbefalte innlegg

Ser tøft ut det der!

Angående stikker, så har de hatt litt problemer med levering, er et par titals kunder som er forbanna på dem, og det er en sak som går med forbrukerrådet for tiden. Litt mye useriøs klyss der som gjorde at jeg, og mange andre aldri vil handle derfra igjen =p

Hvor mye koster en slik forsyning? Vurderer å bygge meg et pedalbrett til sommeren, orker ikke tanken på å lage så mange isolerte utganger fra scratch.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva synes du om den? Lever opp til myten/hypen?

Det kommer an på om du har noe forhold til hva den gjør eller ikke gjør.

Når den kom brukte "alle" den til en clean boost/EQ greie. Nesten ikke noe vreng og bare volum boost med litt EQ endring. Dette gjør den på en helt fantastisk måte, men samtidig er det en ganske "subtle" endring i lyden som gjør at man jo fort blir stående og skru den av og på og tenke ?????? WTF??? 3000 schpenn for det her liksom? Som vrengpedal er den helt super med noen amper og helt grei med andre.

Den eneste andre pedalen jeg har prøvd som gjør subtle clean boost/EQ like bra som Klon er Clinch FX EP Pre. Den låter også "magisk" bra som en "subtle" boost, men har ikke så mye å booste med som Klon.

Jeg tar med Klon'n på øving en gang i året og plugger den i og tenker ????? og putter den tilbake i skuffen......... Eneste grunnen til at jeg har den var at det var en kompis som solgte den og så tenkte jeg at den sikker er kul å ha......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.