Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarist søker metal-band i Oslo


CowJuice

Anbefalte innlegg

Jeg heter Audun, er 27, og har spilt metal siden jeg var 14. Riktignok ikke så mye de siste 3-4 årene, men dette er noe jeg vil gjøre noe med.

Jeg ser dermed etter et band i Oslo. Jeg har selv skrevet mye musikk, men mesteparten er bundet opp i et band som for tiden ikke er aktivt. Jeg ser dermed helst etter et band som har noe materiale klart, så jeg slipper å dra hele lasset alene.

Jeg er fortrinnsvis rytme-gitarist og spiller tungt og fort. Det går mye i At the gates, Opeth, dissection, death, forsaken, luciferion, gammel in flames, gammel metallica, megadeth etc. når jeg ikke spiller mine egne ting. Jeg er i utgangspunktet en metal-gitarist, men jeg er villig til å tøye grensene litt.

Jeg ønsker meg fortrinnsvis et band som vil spille mye konserter. Jeg er drit lei av studio-prosjekter, og ønsker helt klart å bruke mer tid på scenen enn i studio. Når det er sagt, kan det også nevnes at jeg er lydmann, og har fri tilgang på studio-tid når behovet melder seg.

Ta kontakt: amelbye at gmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Audun, er 27, og har spilt metal siden jeg var 14. Riktignok ikke så mye de siste 3-4 årene, men dette er noe jeg vil gjøre noe med.

Jeg ser dermed etter et band i Oslo. Jeg har selv skrevet mye musikk, men mesteparten er bundet opp i et band som for tiden ikke er aktivt. Jeg ser dermed helst etter et band som har noe materiale klart, så jeg slipper å dra hele lasset alene.

Jeg er fortrinnsvis rytme-gitarist og spiller tungt og fort. Det går mye i At the gates, Opeth, dissection, death, forsaken, luciferion, gammel in flames, gammel metallica, megadeth etc. når jeg ikke spiller mine egne ting. Jeg er i utgangspunktet en metal-gitarist, men jeg er villig til å tøye grensene litt.

Jeg ønsker meg fortrinnsvis et band som vil spille mye konserter. Jeg er drit lei av studio-prosjekter, og ønsker helt klart å bruke mer tid på scenen enn i studio. Når det er sagt, kan det også nevnes at jeg er lydmann, og har fri tilgang på studio-tid når behovet melder seg.

Ta kontakt: amelbye at gmail.com

Jeg er med ! Er også en lead- gitarist som savner den gamle aggresive metallen(quote Thunderfingers). Nå mangler du bare en bassist og trommis(evt.vokalist, men han/hun kommer når man vanligvis har materialet klart). Jeg er 21 btw, og spilt i 12-13 år med inspirasjoner fra metallica, periphery, messhuggah, joe satriani, jimi hendrix, tool, APC, slipknot, haunted shores, dark tranquility etc.

Endret av BrutalDemon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.