Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Melankolsk instrumental låt! C4C


Esp_ltd@95

Anbefalte innlegg

Hei, har endeleg fått tid til å spela inn litt meir musikk. :)

Hadde vert fint med tilbakemelding (helst på soundcloud om du har det, for eg sjekker det mykje oftere). Eg posta denne låta ein gong i tida her i guitar pro format, og eg fårstår at det var vanskeleg å kritisere ei midi fil. Har nokon ein ide til namn til låta? Helst noko som passer musikken. Om du har musikk du vil at eg skal gje kritikk på, så er det bare til å posta. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fint dette her! Liker hvordan du får akkordene til å henge sammen fra 0:25 og framover. Veldig fin romklang (?) som henger rundt gitaren. Det skaper steming :)

Hvis jeg skulle ha gjort noe annerledes ville jeg kanskje gjort overgangen mellom de forskjellige partene enda mer tydelig og enda mere legato på gitarsoloen (få tonene til å fly) og kanskje droppen stereoen (når det bare var gitar på et øre).

Akkordlinjen fra 1:27 låt litt spesielt syns jeg, men jeg er ikke vant til sånn :P

Nå er jeg veldig kritisk, men jeg vil at du skal vite at jeg syns dette var kjempe bra. Bra fingerspill også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fint dette her! Liker hvordan du får akkordene til å henge sammen fra 0:25 og framover. Veldig fin romklang (?) som henger rundt gitaren. Det skaper steming :)

Hvis jeg skulle ha gjort noe annerledes ville jeg kanskje gjort overgangen mellom de forskjellige partene enda mer tydelig og enda mere legato på gitarsoloen (få tonene til å fly) og kanskje droppen stereoen (når det bare var gitar på et øre).

Akkordlinjen fra 1:27 låt litt spesielt syns jeg, men jeg er ikke vant til sånn :P

Nå er jeg veldig kritisk, men jeg vil at du skal vite at jeg syns dette var kjempe bra. Bra fingerspill også!

Hei du, takk for fin kritikk. Akkord oppgangen fra 00:25 var faktisk kromatisk fra C til G. :P Det med stereoen var kansje ikkje noko eg la merke til pga. eg brukte monitorer istedenfor headsett. Bør kansje sjekke med headsett til neste gang. :P Den delen fra 1:27 må du ikkje ta seriøst, den går i mønsteret 15/16-4/4-15/16-25/16-3/8. Eg kan godt forstå deg, men eg liker å ha litt saker som disonerer etc, sikkert for eg har hørt på for mykje eksperimentelt. :) Brukte plekter her btw, ga best lyd...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.