Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

John Mayer - Born and raised


KristianF

Anbefalte innlegg

Jeg liker plata jeg. Behagelig lydbilde og passe nakent.

Nå er jo jeg over gjennomsnittet glad i The Band, Neil Young og lignende, så jeg liker denne retningen :)

Hver sin smak forsåvidt, forrige platene til Bonamassa klarer omtrent fjorten minutter av før jeg lengter etter noe annet. Er så lei av den typen pompøs bluesgitar at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Har troa på den nye plata hans dog.

Endret av KristianF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig hørt lite av Mayer, men har nå en gjennomlytting av Born and raised. Førsteinntrykket er absolutt positivt. Det er en deilig og lun stemning gjennom hele plata. Det er jo overhodet ikke noe grensesprengende dette, men det behøver det jo selvfølgelig heller ikke være, så lenge den gode melodien kommer frem, noe den gjør til gangs her. Jeg likern.

Jeg spissa øra ekstra når The Age of Worry og Walt Grace's Submarine Test. På den sistnevnte fikk jeg skikkelig godfot, jeg tok meg selv i å virkelig digge musikken. Bra tegn. Denne skal jeg kjøpe; perfekt bilmusikk som det tidligere er blitt sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner tiden da Mayer var ung og spilte blues.

Jeg synes vel ikke Blues elementet var så veldig tilstede på de første platene akkurat? Men du mener kanskje heller de to foregående studio-albumene? - Med andre ord når han ikke var så fryktelig mye yngre enn han er nå :D

Jeg synes vel den nye skiva var helt ok, omtrent hva jeg forventet meg egentlig, utfra hvilke signaler som har blitt gitt. Folksy semicountry alá Mayer - låter helt ok det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.