Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

G&L


svenni

Anbefalte innlegg

Her er noen av specene: Neck pratofil: #2 G&L Vintage V med 1 5/8" Nut Wide. Neck Wood: Quartersawn Mapel og headstock har samme farge som kroppen.

Vintage frets og graph-tech nut.

Ser på bildene ut som du har satin finish (matt lakk) på halsen. Det har jeg på min G&L også. Liker at den er så spillbar og ikke sticky selv med svette hender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har endelig en G&L Legacy kommet i hus. Kan ikke påstå at jeg ble overbegeistret over gitaren slik den var da den kom.

Er i gang med å gjøre den om fra SSS til HSS + diverse justeringer. Skal komme nærmere tilbake med inntrykket da.

Gitaren er en sort SSS Legacy med tinted neck og gripebrett i lønn. Gulfargen på halsen ser ikke særlig bra ut.

Strengene er stilt høyt, og gitaren virker ganske tung. Kan ikke akkurat si at jeg tenker Fender CS klasse i første omgang.

Skal gjøre den ferdig med HSS oppsett og justering og ha den med på øving i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta tilbake litt av kritikken min av gitaren. Mye av den dårlige feelingen kom rett og slett fra en dårlig justert gitar.

Fikk justert den og satt på et nytt plekterbrett med SD JB i bridge før øving i går, og gitaren fungerer veldig bra på øvinga.

Sliter litt med lyden i posisjon 2 på pickupvelgeren, men tenker kanskje å montere inn en splitbryter på bøkker etter hvert,

så det får være så lenge. Her er noen bilder av gitaren i dårlig innelys:

2012105_CIMG1119.JPG

2012105_CIMG1121.JPG

2012105_CIMG1122.JPG

2012105_CIMG1125.JPG

2012105_CIMG1124.JPG

Endret av GunnarpåMo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.