Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Angre-tråden


johs

Anbefalte innlegg

Angrer på to ting jeg har solgt:

1. min første el. gitar - Ibanez Les Paul fra tidlig 70-tallet. ingen bra gitar, men det var min første ;-) (Måtte gå for finansieringen av min ´79 Gibson Les Paul Standard som heg fortsatt har :-)

2. ´75 Fender Deluxe Reverb. Syntes på den tiden (1986) at jeg hadde for mange forsterkere, og gikk for litt tyngre skyts.

Ellers har jeg ikke solgt en dritt! Og nå begynner det igjen å bli så mye stæsj at jeg vurdere å selge ut et par amper (som jeg selvfølgelig kommer til å angre på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ALDRI selge en gitar. Det er minner som sier mere en noe annet. Bare tenk dere når dere er 50, 60, 70, 80, 90 eller faktisk 102 år gamle, hvor mye dere ville satt pris på å få se eller spelle på den flotte gitaren igjen. Tenk på alle di feite riffa man mekka med den lix. Kommer jo litt an på, men det blir som å selge foto-albumet sitt for meg :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel bare solgt en gitar, en tolvstrenger jeg aldri brukte.

Ellers har jeg kjøpt og solgt endel pedaler etterhvert. Savner en Roger Mayer Voodoo Vibe jeg solgte til Earfalas her på forumet :)

Kunne godt tenkt meg tilbake den Lovepedal Kalamazooen jeg bytta bort også, men det ser mørkt ut.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ALDRI selge en gitar. Det er minner som sier mere en noe annet. Bare tenk dere når dere er 50, 60, 70, 80, 90 eller faktisk 102 år gamle, hvor mye dere ville satt pris på å få se eller spelle på den flotte gitaren igjen. Tenk på alle di feite riffa man mekka med den lix. Kommer jo litt an på, men det blir som å selge foto-albumet sitt for meg :P

Noen ganger må man selge gitarer for å kjøpe nye, pga både den ene(penger) og andre(kjærringa) årsaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan vel ærlig talt si at jeg ikke angrer stort på noen salg. Men jeg kjenner nå at om jeg hadde solgt noe av de gitarene jeg har nå, hadde jeg kommet til å angret... KRAFTIG.

Både LP'en min og Fendern låter som de skal, og kommer nok til å beholde de lenge. Jeg angrer vel kanskje litt på at jeg handla Axe FX Ultra sånn ca. 2 måneder før 2-ern kom... Men det kunne jeg selfølgelig ikke forutse. Ellers så angrer jeg ikke på noe særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pedaler er ting som kommer og går hos meg, jeg liker å teste nye ting uten å bruke penger på det hele tiden.

Ellers har jeg ikke angret noe sånn særlig på salg av gitarene mine, selv om jeg ikke har hatt så altfor mange.. Det kommer nok til å bli slik i fremtiden også, at jeg ofrer noen for å få noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer kun på en gitar jeg ikke kjøpte; en Ibanez S Custom av et slag som hang på Riff i Skippergata. Hadde den blitt lagt ut for salg idag så skulle jeg skaffet pengene til den om det så innebar å være hallik for min egen mor!

Heisann, snakker om viktighet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.