Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Er interessert i hvilke gitarer eller forsterkere dere har solgt gjennom årene som dere angrer på at dere solgte. Enten den stratocasteren fra 64 som du solgte fordi du måtte betale husleia eller den plexien fra 67 du solgte for en kasse øl. Hva skulle du ønske du fortsatt hadde? :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Eksdama jeg slo opp med i 2007.

Gibson Les Paul Special DC. En forumhore av en gitar, så det blir sikkert mulig å kjøpe den tilbake ved en anledning, men jeg savner gitaren :/

Skal ALDRI selge en gitar. Det er minner som sier mere en noe annet. Bare tenk dere når dere er 50, 60, 70, 80, 90 eller faktisk 102 år gamle, hvor mye dere ville satt pris på å få se eller spelle på

Solgt?

Angrer egentlig ikke på no særlig men jeg selger jo heller aldri noen ting. Er endel ting jeg angrer på at jeg ikke har kjøpt. Og det er en gitar jeg har byttet bort som jeg gjerne skulle hatt tilbake. Det er en Ernie Ball EVH som jeg byttet med Marius Müller en gang som jeg prøvde har og lenge å få kjøpt tilbake etter at han døde. Det er en oransj EVH med en tykk ripe nedover fra neck pickupen uten kasse eller papirer. Den er ikke spes pen men har affeksjonsverdi for meg. Hvis noen har sett den eller hørt om den er jeg fortsatt interessert i å kjøpe den tilbake.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Solgte en Marshall 50-watter fra 1977 for 3-4 år siden, visste egentlig at jeg kom til å angre på det etter hvert. Nå har jeg mer behov for volum, så nå begynner det så smått...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

50w JMP fra slutten av 70-tallet

1972 Gibson Les Paul Custom

MIJ Fender 62RI Partscaster

Beste Straten, Les Paulen og Ampen jeg har eid...solgte bort alle veldig billig, enten for å kjøpe noe nytt eller fordi jeg var blakk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Angrer på mye, får ta det litt sånn bruddvis og oppstykket. Begynner med Gibson:

Les Paul G0

Les Paul CR8

Les Paul R7

Les Paul CS Junior

Les Paul CS Custom `68

Les Paul Classic GT `96

ES-345 `68

ES-335/12 `68

ES-335 `01

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lite jeg angrer på, men et par små pedaler angrer jeg på at jeg solgte! Mad Professor Deep Blue Delay og en Little Big Muff..

Så det tok ikke så lange tiden før jeg fikk 'min' Deep Blue tilbake, og jeg måtte bare kjøpe ny Little Big Muff...

Men dette er bare småting som egentlig betyr veldig lite....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpt og solgt haugevis av gitarer men det er lite jeg angrer på at jeg har kvitta meg med.

Hadde en av de første håndbygde Caparison TAT`ene som var verdt litt, fikk en bra pris men tror jeg kunne fått endel mer i dag nå som merket er mer kjent.

Noen originale sene 80talls Ibanez Jem`s har også gått litt vell billig men jeg angrer jo ikke på den måten at jeg savner de eller noe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Siste aktive tråder

    • JC22 https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=205905820
    • Det er jo ikke så mye annet å gjøre enn å feilsøke. Lån en annen mic og prøv. Om det så er en standard 58 eller så, bare det er en du vet funker. Da får du i hvert fall evt luket bort mikken og/eller lydkort som problem. Prøv også med annen kabel. Hvis det ikke er noen forskjell da, må du inn i innstillinger på lydkort og garageband og se.
    • Gjør mine første spede forsøk med opptak fra mikrofon, men opplever mye støy. Noe jeg gjør feil, eller er det rett og slett en "defekt" mikrofon? Mikrofon er en brukt MXL 770 kondensatormikrofon. Lydkort er et nytt Focusrite 2i2. DRW er Garageband (iMac). Lydkortet ser ut til å fungere som det skal, og ja jeg bruker 48v. Uten det er nivået veldig lavt, hvilket indikerer at det ikke er noe feil med lydkortet. Mikrofonen har -10db funksjon, og den fungerer = redusert nivå når jeg vender over til -10db på mikrofonen.  Når jeg spiller inn fra gitarkabinettet (mic ca 10 cm fra kantoppheng på ht-element) får jeg egentlig tilstrekkelig nivå med gain på lydkortet ca kl 10:30 - 11:00.  Men ved tale/"sang"/akustisk kommer det (for mye) støy fra mic da jeg må ha gain på ca 12:00+ for å få høyt nok innspillingsnivå.  Støyen er jevn sus, som gradvis øker med gain. Ingen brum, pops el.likn - kun sus.  Har ingen annen mic å sammenlikne med. Er det noen innstillinger i Garageband jeg har oversett (er "amatør på dette), eller....? Tips/inspill mottas med takk 🙂
    • Laney er relativt billig og veldig bra, jeg har brukt en GH50 som funker helt supert. Med en 4x12 eller to mangler det ikke noe på volum i alle fall. Det meste av vreng har gått på pedaler, har bare skrudd en halvskitten Malcolm-lyd på ampen. Når det er sagt låter det selvfølgelig veldig fett med en Orange e.l., lånte en OR50 en stund, men jeg kunne ikke rettferdiggjøre prisen når Laneyen var såpass bra   Når vi har reist uten amper står det som regel en Marshall av noe slag på scenen og det er 100% kurant det også. Det er en liten trend gående for spesielle/dyre amper i stonermiljøet, men de aller fleste kjører nok på hva som helst av gamle røramper.   På brettet har jeg wah-boost-fuzz-phaser-digital delay. Fuzzpedaler er en svær jungel å gå seg vill i, men på Youtube får du en god ide om hva du kan vente deg. 
    • Det er relativt stor forskjell på Ibanez sine tidlige kopier av Gibsons og senere utpå '70-tallet. De laget også som nevnt her, både billige og litt dyrere modeller. Typisk har vel de billigere påskrudd hals, og det vil jo gjenspeile seg i prisen man kan forvente å få. Nå ser jeg stadig vekk Ibanez Gibson-kopier til fantasipriser, også de med bolt on hals. Det beror nok på myten om at Ibanez (og Greco, Burny o.l) laget like gode eller bedre gitarer enn Gibson på '70-tallet. Det kan kanskje stemme i noen tilfeller for de dyreste Japanske kopiene, men her til lands er det nok de billigste variantene det ble solgt desidert mest av.  Også som nevnt over her; gode, detaljerte bilder av den aktuelle gitaren vil være veldig nyttig i forhold til å kunne anslå noe som helst ang. verdi.
  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.