Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Angre-tråden


johs

Anbefalte innlegg

Er interessert i hvilke gitarer eller forsterkere dere har solgt gjennom årene som dere angrer på at dere solgte. Enten den stratocasteren fra 64 som du solgte fordi du måtte betale husleia eller den plexien fra 67 du solgte for en kasse øl. Hva skulle du ønske du fortsatt hadde? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solgt?

Angrer egentlig ikke på no særlig men jeg selger jo heller aldri noen ting. Er endel ting jeg angrer på at jeg ikke har kjøpt. Og det er en gitar jeg har byttet bort som jeg gjerne skulle hatt tilbake. Det er en Ernie Ball EVH som jeg byttet med Marius Müller en gang som jeg prøvde har og lenge å få kjøpt tilbake etter at han døde. Det er en oransj EVH med en tykk ripe nedover fra neck pickupen uten kasse eller papirer. Den er ikke spes pen men har affeksjonsverdi for meg. Hvis noen har sett den eller hørt om den er jeg fortsatt interessert i å kjøpe den tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50w JMP fra slutten av 70-tallet

1972 Gibson Les Paul Custom

MIJ Fender 62RI Partscaster

Beste Straten, Les Paulen og Ampen jeg har eid...solgte bort alle veldig billig, enten for å kjøpe noe nytt eller fordi jeg var blakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite jeg angrer på, men et par små pedaler angrer jeg på at jeg solgte! Mad Professor Deep Blue Delay og en Little Big Muff..

Så det tok ikke så lange tiden før jeg fikk 'min' Deep Blue tilbake, og jeg måtte bare kjøpe ny Little Big Muff...

Men dette er bare småting som egentlig betyr veldig lite....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt og solgt haugevis av gitarer men det er lite jeg angrer på at jeg har kvitta meg med.

Hadde en av de første håndbygde Caparison TAT`ene som var verdt litt, fikk en bra pris men tror jeg kunne fått endel mer i dag nå som merket er mer kjent.

Noen originale sene 80talls Ibanez Jem`s har også gått litt vell billig men jeg angrer jo ikke på den måten at jeg savner de eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.