Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Markuska [08.02.05]


markuska

Anbefalte innlegg

Hei!

Ekke den største samlinga enda, men er utrolig godt fornøyd med mange av gitarene og utstyret.

Epi_Gibson_Samick_Ibanez.jpg

her er alle gitarene mine, men Epiphonen er solgt. Artwooden som ligger, var den første gitaren jeg hadde.

Samicken kjøpte jeg for 400 kr hos en kompis, har tenkt å mose den på vår første konsert av litt større betydning :) (Altså ikke en fylla-jam foran kompiser.)

Gibsonen er den nyeste, kjøpte den i jul i Miami, florida. (guitarcenter)

GibsonLPStudio.jpg

Gibson LP Studio

GibsonLPStudio2.jpg

Ett til av Les paulen

epilp.jpg

Denne solgte jeg for en stund siden. Denne er vel Lektor Tørrdals gitar nå.

MarshallMG100DFX.jpg

Marshall MG100DFX, en helt ok øvingsamp som har nok trykk til å brukes med trommesett på øvingsrom.

Har også en Microcube fra Roland, en Crybaby og en Marshall Jackhammer.

Markus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen forsterkere på øvingsrommet (ikke mine da), som er jævli shabby, men når de funker så høres de råbra ut. Her er de: ( NB: vet at jeg skal poste nye bilder i den første posten, men disse bildene har ikke no med mitt galleri å gjøre. har bare lyst å spørre dere om dere vet no om dem.)

NR1

P6060152.jpg

NR2

P6060150.jpg

No tess? har alltid lurt på hvilke forsterkere det egentlig er, og om den har no verdi i det hele og det store..

Vanligvis bruker jeg en fender forsterker som ikke er på noen av bildene, er ikke så utrolig imponert over lyden på den, bruker den bare fordi det er den som er mest stabil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.