Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Plukker sanger og skriver tabs på forspørsel!


Anbefalte innlegg

Heihei!

Syntes det å plukke sanger og det å skrive de ned etterpå er veldig artig, og ikke minst bra trening for gehøret :D

Derfor plukker jeg sanger og skriver de ned/spiller inn en video på forespørsler. Kan ikke love at det blir 100% rett, men skal gjøre mitt beste. Så hvis du mangler tabs til noen sanger så er det bare å si fra her eller sende meg en PM! Bare å spørre om hvilke som helst sanger, jeg prøver uansett.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med 7strenger?

7strenger går fint, selv om jeg ikke er vant til å plukke ting som blir spilt med 7strenger så kan jeg prøve. Som sagt så gir jeg ingen garanti for at det blir 100% rett, men skal gjøre det beste jeg får til :)

Takktakk! Skal i konfirmasjon i morgen, men skal prøve meg på Eva & The heartmaker når jeg jeg kommer hjem :D

Deadtheory: Danger Danger blir nok vanskeligere, men jeg skal prøve til uka så skal jeg gi tilbakemelding når jeg har startet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du ha lagd en korrekt tab til The Black Sheeps, Oro Jaska Beana. Ja, det er en drittlåt, men irriterer meg at jeg ikke får den helt til. Har den nesten. Det er noe små spill og gitar komp jeg ikke helt har inne. Hovedriffene har jeg (tror jeg). Den som er på nett er forenklet. Også lurte jeg på om du også kan lage en tab til Jokke og valentinerene med Øl. også her synes jeg ikke den som ligger på nett stemmer helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket Oro Jaska Beana-taben som ligger på nortabs, tabbet av TazFriend? Det er en kompis av meg, og jeg vet at han pleier å plukke ting rimelig nøyaktig før han legger det ut, så finner det merkelig om det er noe feil der. Om det er den du har, send meg en PM med info om hva du føler er feil så skal jeg se om jeg kan finne ut av det for deg :) (Sånn siden trådstarter ser ut til å ha litt å pusle med fremover)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahah, tusen takk Duckling :D hadde ikke forventet så mange svar så fort..

Er ferdig med ØL og det meste bortsett fra soloen på Gone in a flash. Kommer mest sannsynlig til å poste en video av ØL i morgen da jeg ikke har tid til å skrive ned tabs, kan ikke love at det blir i morgen, men skal prøve å få gjort det. Eva and the heartmakers kommer i løpet av uka den og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duckling. Nei ikke direkte feil, men hør fra 30 til ca 50 sekunder. Der er det både strenge plukking og ved ca 47 sekund er det også et slags riff.

kanskje letere å se det her, mellom 34 og 53 sekunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Right. Han tabber med piano, så ikke så rart at han ikke har tabbet gitarplukkinga i bakgrunnen. Man ser vel ganske tydelig hva som spilles i coveret over (om man ser bort fra soloen), men om du sliter så si ifra så skal jeg se om jeg får skrevet det ned for deg :)

Nå er det jo også to gitarer på det innspilte sporet til The Blacksheeps, så helt nøyaktig vil du jo ikke klare å få det alene.

Endret av Duckling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.