Gå til innhold
SandnesMusikkskole

(KJØPES) DEFEKT/ØDELAGTE gitarer, forsterkere, trommer ++ KJØPES

Anbefalte innlegg

Sandnes Musikkskole skal gjennom en mandig oppussing og trenger ALT av musikkutstyr som ikke fungerer. Vi tar imot ødelagte gitarer, trommer, pedaler ++. Betaler gjerne noen hundrelapper.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg har en Squier hals uten gripebrett liggende. Betaler dere frakten skal dere få den av meg : )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

GNR, hva er galt med overdrivepedalen? Kunne kanskje tenkt meg å sende Behringerpedalene mine om dere tar frakten for dem og=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en akkustisk gitar som trenger nye stemmeskruer og en skikkelig setup. Ikke noe særlig kvalitet, men dersom den fortsatt ligger hjemme hos foreldrene mine, så kan jeg gi den vekk mot at dere betaler frakta :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempebra folkens. Tusen takk! Dette setter vi stor pris på:) Kan dere sende info til post@sandnesmusikkskole så skal vi ordne med betaling av frakt?

For dere andre som også ønsker å bidra, send oss en mail til post@sandnesmusikkskole.no

Tusen Takk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av Stiankarlsen
      Heihei! Jeg er da på utkikk etter en ny forsterker. Det jeg har sett for meg er et setup med ett 2x12 kabinett (et ganske lite ett) og en topp, gjerne en litt mindre topp og, men dette er ikke noe must. Jeg skal ha rør-amp, men vis du har noe du mener er bra uansett om det er rør eller ikke, kom med det!
      Lyden jeg er på utkikk etter syntes jeg er vanskelig å forklare, men skal prøve. En varm og utfyllende lyd som det fortsatt er mye trøkk i. Den må også ha en bra cleanlyd. Spiller lite metall lengre, så dette er minsteprioritet på denne ampen da jeg uansett skal ha en boost pedal som kan booste opp lyden vis jeg får lyst til å spille metall hjemme. Jeg spiller litt jazz, men det går for tiden mest i musikk som f.eks Jack dalton, noe 22 også, men er ikkepå utkikk etter type lyd som 22 bruker. Hører også mye på Guns N roses, så en varm ampsound som jeg kan booste opp til å trøkke litt mer til slik Rock N roll. Håper dere skjønner hva jeg mener når jeg forklarer dette, her er forresten 1 sang jeg liker gitarlyden veldig godt på: Kunne tenkt meg en slik lyd, men kanskje enda litt mer vreng og litt mer rufsete.
      Jeg bruker forresten en Fender Jaguar med single coils og en Gibson LP med humbuckers. I prisen så har jeg ett budsjett på 7-8000 med det første, men er åpen for alle forslag, uansett pris. Spør i vei i posten vis noe er uklart, takker for hjelp på forhånd!
      http://www.youtube.com/watch?v=qLTDrgbCyLE
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.