Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gammel musikk smak


Anbefalte innlegg

Ja, så absolutt !

Går mye i Iron Maiden, ZZ Top, Mark Knopfler, Dire Straits, Led Zeppelin og slikt her i gården ja! :)

(er 23, og har hørt på dette siden jeg var i ca. 15-års alderen)

Endret av Hallstein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fremdeles under 25, så svaret er ja. Heller nok mer mot afroamerikansk musikk av det eldre, men langt ifra utelukkende. Veldig stor fan av 70-tallet, og liker også 60-tallet ganske godt. Det finnes ikke noe som slår Earth, Wind & Fire eller Sly & The Family Stone fra denne tida, helt magisk. Jeg er også veldig fan av jazza 30-40-tallsmusikk, slik man finner i spillet Mafia. Mye av dagens musikk er rett og slett bare trist, uten at jeg vel trenger å nevne navn. Alt som går på topp 20 nå er jo bare skvip uten kvaliteter. Popmusikk slutta å være ok etter tidlig 2000-tall, da man plutselig fant ut at en god melodi er overvurdert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favorittmusikken min i disse dager er av nyere dato, fra 90-tallet og frem til i dag, men jeg liker også godt eldre musikk innenfor sjangrene rock og irsk folk. Hører ikke så mye på det i disse dager, men liker det godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fins det enda folk under 25 som hører på gammel musikk og ikke slik musikk som er så ``veldig```populær nå.

Gammel musikk er band som:

Dire Straits

AC-DC

Led Zeppelin

Beatles

Creedence Clearwater Revival

og slikt?

Jepp, hvis du bytter ut Beatles med Stones! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fremdeles under 25, så svaret er ja. Heller nok mer mot afroamerikansk musikk av det eldre, men langt ifra utelukkende. Veldig stor fan av 70-tallet, og liker også 60-tallet ganske godt. Det finnes ikke noe som slår Earth, Wind & Fire eller Sly & The Family Stone fra denne tida, helt magisk. Jeg er også veldig fan av jazza 30-40-tallsmusikk, slik man finner i spillet Mafia. Mye av dagens musikk er rett og slett bare trist, uten at jeg vel trenger å nevne navn. Alt som går på topp 20 nå er jo bare skvip uten kvaliteter. Popmusikk slutta å være ok etter tidlig 2000-tall, da man plutselig fant ut at en god melodi er overvurdert.

Jeg er noen år eldre enn deg, men vi har så å si identisk smak. Det er ganske uvanlig at gitarister liker slik musikk. Jeg ser av signaturen din at du også spiller bass. Er bass eller gitar hovedinstrumentet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.