Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjøp av kostbar el gitarsom skal vare mange år


Anbefalte innlegg

Jeg brukte 15-20 år på å finne ut hva jeg egentlig ville ha. Smaken og preferansene forandret seg betydelig på de årene, og dessuten forandrer økonomien seg etter hvert også, naturligvis. Når det er sagt, kan det også skje mye de neste 15-20 årene. Den "ene" har jeg enda ikke funnet, men jeg har flere som komplementerer hverandre til mitt nåværende bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte 15-20 år på å finne ut hva jeg egentlig ville ha. Smaken og preferansene forandret seg betydelig på de årene, og dessuten forandrer økonomien seg etter hvert også, naturligvis. Når det er sagt, kan det også skje mye de neste 15-20 årene. Den "ene" har jeg enda ikke funnet, men jeg har flere som komplementerer hverandre til mitt nåværende bruk.

Samme sak for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt hele runden og tilbake igjen :P Min første gitar på ungdomskolen var en Ibanez, så hadde jeg en lang Gibson og Fender periode men har havna tilbake på Ibanezkjøret. Jeg digger rett og slett halsene på Ibanez. Men jeg sitter dessverre hele natta og søker på interwebs etter 'The One'...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.