Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sende en gitar i hardcase med posten!


Erling

Anbefalte innlegg

Den skal jo bare fra Kristiansand til Stavanger. Hm, jeg tror jeg legger masse bobleblast eller avispapir inni kassa og så sjekker jeg en gitarbutikk om de har en ekstra pappeske til meg, hvis ikke så krysser jeg fingrene.

Takk for svar

Hvis du leser denne og andre tråder om det samme, så vil du se at ganske mange prosent har opplevd skader på forsendelser. Det å sende en Tweed Hardcase uten papp ville jeg personlig aldri har gjort. Tweed er delikate greier, tåler svært lite skrubb og skraping, og kommer nesten garantert ikke uskadet frem til mottaker.

Men, det er jo ditt eget valg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Posten og hardcase er som regel grei sak. Norwegian der i mot... Rart hva de får til med ei gitarkasse..

Dette er subjektivt, og sier bare noe om dine personlige erfaringer. Andres erfaringer kan være motsatt. Poenget er at uansett hvem du sender en gitar med, så skal den av og på transortbånd og ut og inn og frem og tilbake, og svært ofte ender det opp i skader, store eller små. Ergo, pakk den godt inn !

EDIT: Dessuten, en pappeske er det beste hjelpemidel som finnes hva angår å påvise skader. Om du henter en pakke på posten, og det er skader på pappen, så kan man åpne i nærvær av postens ansatte, ta bilder av evt. skader, og på den måten stille sterkere hva angår å få gehør for at en skade er forårsaket av transportør.

Endret av Tommern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.