Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Peavey


mt2

Anbefalte innlegg

Tull og tøys. Bandit er knall! Finnes det noe mer legendarisk i småamp klassen? Neppe. 80 watt med vreng av beste sort! Som sagt ikke bra til renlyd, men den er av transklasse den også. :)

Hvis du kan begrunne hvorfor den bør styres unna, så er det lettere å ta det alvorlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt bandit 112 og syntes den var utrolig bra i forhold til prisen!

Bra clean lyd og du kan spille ganske høyt før det sprekker opp..

Jeg har nå en 50w røramp og den spiller mye høyere en banditen, så at den er 80w det tror jeg ikke stemmer..

du får ikke varm rørvreng, men du får bra 80tallsvreng på den..

lett og fleksibel

Husk at du ikke spiller bedre på en Marshall med et 4x12 kabinett!!! det er fingrene dine og din teknikk som avgjør det!!

Jeg begyndte i det små, og kjøpte utstyr etterhvert som ferdighetene og behovet økte!!

Tror det er veldig få "gode" gitarister som har begyndt med gitarer til 50.000 og Diezel, eller Machless amper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50W rør og 50W transistor kan ikke sammenlignes..

en 100W rør-amp vil spille fletta av en 300W transistor.. Har noe med hvordan de virker og gjøre.. Man har en god del mere "headroom" i en rør-amp, plus at man har en ganske heftig utganstrafo, som leverer strøm i bøtter og spann..

Så Bandit'en er nok 80W.. Men ikke sammenligne rør-watt med trans-watt.. Blir litt feigt..

Watt betyr ikke det samme som decibel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.