Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

G#gitaren


SørensenAJ

Anbefalte innlegg

Var vel ikke med volumkontroll til å begynne med nei... ettersom jeg husker å ha lest før jeg skaffet meg min...

Dog... jeg må bare si... og jeg kommer å si det ved hver anledning. Kjøp brukt... Jeg ser de selges til omtrent 4000,- enkelte steder og den er rett og slett ikke verd det.

Jeg var tidligere en del ute å reiste så jeg kjøpte meg min for å ha den som en reisegitar. Selv om den har en "spesialdesignet" single coil, så høres den helt greit ut some en strat med capo... ikke voldsomt forskjell i allefall... Derimot så prøvde jeg også en del av disse før jeg fant en i akseptabel stand. Det var forferdelig mye dårlig håndarbeid på de.

Jeg tørr sette penger på at de gitarene Mr.Fjeld gir bort til gjengen i Aha, Mark Knopfler, Mr. Winters og de er ikke laget i Kina... hadde jeg tatt med meg noen av de gitarene jeg har testet av disse for å prøve å gi bort til noen av disse legendene så har jeg blitt tatt med på bakrommet og gitt noe fortjent juling før jeg hadde blitt bortvist.

Krasse ord kanskje, men jeg føler at G# gitaren blir reklamert som fantastiske fordi disse legendene gir lar seg avbilde med de og sier noen godord... og jeg er totalt overbevist om at det ikke er de samme gitarene du får bestilt i butikken.

Endret av Griffin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man er sånn i tvil, så er det vel bare å la være å kjøpe, evt stikke innom mr Fjeld når man er i Fr.stad og prøve G#-gitar før man kjøper.

Man kommer til et punkt da det å lese andres tester ikke gir mening lenger og det er bedre å teste selv.

Endret av sarge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tørr sette penger på at de gitarene Mr.Fjeld gir bort til gjengen i Aha, Mark Knopfler, Mr. Winters og de er ikke laget i Kina... hadde jeg tatt med meg noen av de gitarene jeg har testet av disse for å prøve å gi bort til noen av disse legendene så har jeg blitt tatt med på bakrommet og gitt noe fortjent juling før jeg hadde blitt bortvist.

Krasse ord kanskje, men jeg føler at G# gitaren blir reklamert som fantastiske fordi disse legendene gir lar seg avbilde med de og sier noen godord... og jeg er totalt overbevist om at det ikke er de samme gitarene du får bestilt i butikken.

Hvor mye setter du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dog... jeg må bare si... og jeg kommer å si det ved hver anledning. Kjøp brukt... Jeg ser de selges til omtrent 4000,- enkelte steder og den er rett og slett ikke verd det.

+1 for denne. Kjøp gjerne en G#, men den er ikke verdt 4k. Brukt er løsningen!

Det er en snedig gitar, som er fryktelig inspirerende å spille på - jeg har laget mange melodier på den som neppe hadde kommet fra en vanlig gitar :-)

Jeg kjøpte også et Slide-kit til min som jeg ikke har montert ennå. Venter til jeg er "ferdig-inspirert" av den slik den er nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.