Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NAD - Marshall JCM-1C


Anbefalte innlegg

Kom over denne saken i en butikk... tror de fikk den inn ganske tidlig.

Jeg prøvde, likte og kjøpte... og lagde en kjapp demo med en kjapp skriveleif også... men jeg var trøtt.

Skaffet meg denne i samme rennet som jeg skaffet meg ES-355 faktisk, men fikk ikke lagd demo før nå i natt...

Uansett... here goes... håper dere får noe utbytte av den.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... neida... kjempebillige... Kun ynkelige 5,5k ^_^

Er de verd pengene? Vel, dette var nok veldig luksus for meg... Jeg hadde en gang ett JCM800 stack, men de er jo ubrukelige hjemme... så jeg tenkte jeg kunne få til noe kult med denne og tok meg råd.

Kanskje en investering for framtiden også... hvem vet?

De er verd pengene dersom du synes det er verdt det, men du får like gode småamper (som Class5) til mindre kronasjer og du får større gode amper for kun litt ekstra...

Edit: 5,5k for comboen vel og merke... tror det er en halv høvding mindre eller noe sånt for kun hodet...

Endret av Griffin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice, grattis! Mini-amper er faktisk ganske kjekt, kan fort bli den feteste samlerhobbyen man kan ha som gitargeek. :)

Har du handlet denne i vårt langstrakte land eller har du vært på det store internett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice, grattis! Mini-amper er faktisk ganske kjekt, kan fort bli den feteste samlerhobbyen man kan ha som gitargeek. :)

Har du handlet denne i vårt langstrakte land eller har du vært på det store internett?

I vårt langstrakte land...

Gratulerer! Prøvde en JMP-1 her om dagen og den låt konge, tviler på at jcm-1 er noe unntak!

Låter jo fett! Tror jeg skal skaffe meg en av disse snart, må bare finne ut hvilken! ;)

Problemet... som ikke burde være noe problem er at disse er ofte pre-ordered slik at en ikke får testet... Chris George sa i ett intervju at de ville lage så mange som ble bestilt men kun i 2012... mens når jeg spør de i butikkene så får jeg ett av to svar:

1. De får ikke lov til å bestille flere... begrenset antall.

2. Hakke peiling...

Jeg var bare heldig. Jeg testa JTM-1 og den falt litt utenfor hos meg... både som kombo og med 2x12 kabinett.

Fikk også testa denne og tok den kjapt med meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare til info... jeg regner med dere ikke får til å se videoen jeg linket til.

Før jeg la ut videoen så sendte jeg en forespørsel til Marshall om de har noe imot at jeg legger ut en video. Det tok litt tid før jeg fikk svar, så jeg tok en sjans.

I dag fikk jeg svar og de spurte (pent faktisk) om jeg kunne vente med videoene... noe jeg nå har etterkommet.

Men for hva det er verd: FIRST :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.