Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hovercraft amps på kickstarter.com


Anbefalte innlegg

Om du ikke har hørt om kickstarter.com skal jeg fortelle litt:

Mennesker med gode ideer (og dårlige) legger ut prosjektene sine her og søker støttere og kjøpere. I dette tilfellet er det en kar som lager merket Hovercraft Amps som lages som grymme kopier av 70-tallets svære og long gone amper ála Sunn0))), Sound City, Matamp, Orange OR120 osv osv. På kickstarter.com kan man velge å støtte prosjektene med forskjellige summer. Om man gir ham $1 dollar får man klistremerke. Lame, men hey. Man støtter! Om man derimot stiller seg villig til å gi $750 dollar får man den forsterkeren det i dette tilfellet er snakk om. En salig grønn eller oransje sak med KT88 rør dedikert til stoner og doom, men som i seg selv låter fantastisk både clean og vrengt til de fleste sjangre.

Jeg kjenner ikke fyren eller merket fra før, men jeg ble sjukt giret på en så billig og fantastisk amp at jeg kjørte meg med på $750 dollar. Det vil altså si at om jeg ikke trekker meg før fristen på prosjektet går ut 4. juni, trekkes pengene fra konto den datoen (ikke før) via Amazon Payments og jeg får en mektig amp en gang i oktober. :D

Man kan også "gi" f. eks. $550 og få en forsterker han har laget lenge som har el84 og er 20 watt. Denne låter også fantastisk i mine ører. Og spør du meg så er alt dette sjukt billig for noe såpass unikt og håndbygget!

Sjekk ut prosjektet og konseptet kickstarter.com her: http://www.kickstarter.com/projects/heylookitsnial/hovercraft-amps-kt88-powered-heavy-retro-rock-guit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.