Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen flinke bassister her?


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har alltid hatt et lite ønske om å danne en liten gjeng musikere som i ny og ne speller inn noen sanger.

Jeg snakker ikke om band, øvinger eller den slags.

Jeg lager en del musikk. Kansje 1-5 sanger per måned maks. Det hadde derfor vært kjekt å hatt en bassist som var interesert i alle mulig sjangere,

og som har løsta til å spille inn litt av og til.

Så kunne det kansje blitt en fast ting. Jeg utforsker alt av sjangere, så det passer dårlig hvis du bare liker pop-rock xD

Alt fra jazz til symfonisk metal, prog eller ikke..

Det kan jo variere litt når det gjelder hvor mye jeg får lagd selvfølgelig, men derfor er det ikke noe stress rundt det. Pure fun :)

Mail: bj.frantzen@hotmail.no

Eller bare send en melding her da :)

God helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 sanger er i overkant, og jeg er ikke så flink (nybegynner på bass), men det høres jo moro ut å kunne delta. Siden dette skal skje over internett er det kanskje ikke behov for en fast besetning hele tiden, eller?

Men ser jo nå at du har fått svar fra mange dyktige. Lykke til folkens! :)

Endret av sarge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 sanger er i overkant, og jeg er ikke så flink (nybegynner på bass), men det høres jo moro ut å kunne delta. Siden dette skal skje over internett er det kanskje ikke behov for en fast besetning hele tiden, eller?

Men ser jo nå at du har fått svar fra mange dyktige. Lykke til folkens! :)

Jeg er også interessert. Lenge siden jeg har hatt noen morsomme prosjekter nå, kunne trengt noe å spille på.

Jeg er hypp, det virker som PC'en har begynt å bli glad i meg igjen sånn at jeg skal få det til å funke.

Sendte dere melding hele gjengen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.