Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarnorge-Jam #2 "Odd" [INNSPILLINGER]


sarge

Anbefalte innlegg

Avslutningen din var helt konge da, genial plassering av Sarge.

Takk. Forsøkte å få en viss variasjon gjennom miksen.

Jeg må si at både Gluke og shv sine bidrag overrasket meg veldig positivt i forhold til hva jeg så for meg at var mulig med "Odd". :)

(Mitt eget bidrag faller jo helt gjennom i forhold til disse og flere andre. Jeg hadde ikke tenkt gjennom så nøye, og innser at jeg bare hadde nok idemateriale til 1/3 av "soloen"...)

Endret av sarge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at både Gluke og shv sine bidrag overrasket meg veldig positivt i forhold til hva jeg så for meg at var mulig med "Odd". :)

Takker.

Jeg må innrømme at jeg at jeg blei litt tatt på senga av at Amund var så rask på avtrekkern og så skrev om hva han hadde spilt (og hvordan i helvete greide han det med den strengehøyden?????Holy cow!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker.

Jeg må innrømme at jeg at jeg blei litt tatt på senga av at Amund var så rask på avtrekkern og så skrev om hva han hadde spilt (og hvordan i helvete greide han det med den strengehøyden?????Holy cow!).

Ja, Amund var rask til å levere et meget godt bidrag også. Han var så rask i avtrekkeren at jeg nesten hadde glemt å nevne ham. :ninja: Og så leverte han jo så konge på Jam#1 også at vi må passe på så han ikke blir innbilsk .... :blink:

Endret av sarge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avslutningen din var helt konge da, genial plassering av Sarge.

Jo takker for det! Kan si det samme om introen din, forøvrig! Var noe med den som minnet meg om spillmusikken til gamle Need for Speed III ! :D

Takk. Forsøkte å få en viss variasjon gjennom miksen.

Jeg må si at både Gluke og shv sine bidrag overrasket meg veldig positivt i forhold til hva jeg så for meg at var mulig med "Odd". :)

(Mitt eget bidrag faller jo helt gjennom i forhold til disse og flere andre. Jeg hadde ikke tenkt gjennom så nøye, og innser at jeg bare hadde nok idemateriale til 1/3 av "soloen"...)

Synes både Gluke og Amund hadde gode soloer, men de andre var også fine og alle bidrog med noe eget. Det er vel det som er litt artig med en slik "Odd" backing at det blir mye variasjon. Man kan jo tenke seg at dersom backingen var Blues i Am så ville det blitt noe mer ensformig! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes både Gluke og Amund hadde gode soloer, men de andre var også fine og alle bidrog med noe eget. Det er vel det som er litt artig med en slik "Odd" backing at det blir mye variasjon.

Ja igjen syntes jeg det er drittøft og godt levert av alle. Det ble en variert og spennende mix og det se ut som låta gjorde at vi kom oss litt ut av den pentavakkawahwah spillingen som man så fort ramler inn i på en jam. Det var vel også intensjonen til Sarge så her har han lyktes 100%.

Kanskje jeg skal ta igjen å spille ordentlig Kirk Hamster på Jam #3, ha ha ha ha? Rock that wah Hamster boooooooooooooy.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Nå har jeg lagt ut miks 2 i første post. Siden kun denyeverything leverte et bidrag etter miks 1, så er miksene temmelig like. Jeg bare byttet mitt bidrag fra miks 1 med hans.

Jeg regner dermed Odd som fullført. :)

Endret av sarge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.