Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarnorge jam #3 [Backingtrack]


Anbefalte innlegg

Nå har jeg mottat bidrag fra sarge, shv og Amund Blix Aaeng :) Rått spilt av alle som sagt! Har ikke mottat noe solo fra ErlendB enda. Skriv inn epost-adressen på nytt når du sender ;)

Det er fullt mulig at innspillingene blir lagt ut i løpet av helga :D

Endret av OsloGutten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææææææ, no føkkings way. Fy faen i helvete sånn DI recording skit låter crap. Sorry ikke no opptak i dag. Prøvde ampsimen i FourTrack også, det var enda værre. Jeg melder pass til jeg får watt'a opp ampen på gamlemåten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten må jeg finne en smartere måte å track'e på ellers er det bare å krype til korset å kjøpe en Axe ass. AAAAAAAAAAAAAAaaahhhhhhhhhh. Gidder ikke å brukte tid på ting som låter skit.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det handler bare om å kunne spille inn mens unga sover.

Men jeg heller nå mer mot å ta med Edirol opptakeren på øvingsrummet. Plugge inn en SM57, presse record, watt'e opp Marshallen og kjøre låta over PA'n. Så kan jeg bare sakse ut soloen i Audacity og overlate til genious'ene å synke opp skiten i DAWen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo da men sånn som det her skal være gøy. Jeg gidder ikke spille inn bare for å få lyd liksom.

Kjenner at latency'n i Guitarport også går meg på nervene. Helvetes digital skit. Tror jeg kjøper meg en båndopptaker eller teleporter meg sjæl tilbake til 1989..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.