Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarnorge jam #3 [Backingtrack]


Anbefalte innlegg

Takker! Du må da bli med! :) Ingen grunn til å stresse ferdig en solo.

Fint at du passer på at hjulene går rundt på Jam #2, men håper det ikke stopper opp her da :P Ser ikke ut som det ennå.

Man kan jo bare se på det som et luksusproblem at man har flere Jam'er å velge mellom :)

Endret av OsloGutten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er et bidrag på vei på mail. Og jeg hadde på forhånd valgt meg et sted i låta som passet, så det ble der, ikke den spoten du valgte for meg... :)

Utstyret denne gang ble en Kramer Pacer 2010 med en Railhammer Hyper Vintage i bridge, DiMarzio Paf Pro i neck, Curt Mangan 9-42 strenger og et Fender Medium Celluloid plekter. Samme amp og innstillinger i POD Farm 2.5 som sist. 500/250ms delay høyre og venstre. :)

kramerrh1.jpg

By blix72 at 2012-03-01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motatt soloen din Amund. Helt rått! Veldig fint at du sender meg to Mp3 filer. En med bare soloen, og en med kompet + soloen.

Dette er veldig lettvint for meg :)

Hadde en vintage rød kramer for en stund sida. Burde kanskje beholdt den :P

Ble litt endring i gruperingen.

"Gruppe 1" (oppdatert 2. mai) ser nå slik ut:

sarge: "solo 1"

ErlendB: "solo 2"

Tandbergern: "funk solo"

Guns N' Roses: "solo 4"

Amund Blix Aaeng: "Jazz solo" + "Outro solo"

Dette betyr at vi har condemned, Gluke og Duckling muligens villige til gruppe nr. 2, men jeg trenger flere gitarister til jam'en :)

Disse kan selvølgelig puttes i gruppe 1.

Endret av OsloGutten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å levere bidrag etter shv og Amund er jo litt som å hoppe etter Wirkola, men vi prøver. :)

Bidrag er på vei. Det blir omtrent ved solo1, som tildelt, men det ble en litt annen timing. Mer detaljer om timing kommer i eposten jeg snart sender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.