Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Utvidelse av strømforsyning


pms

Anbefalte innlegg

Jeg har en voodoo pedal power som ikke har flere ledige slots.

Jeg trenger to til, en til wah og en til volume-pedal.

Jeg har en standard Boss-adapter, og jeg har en kabel som utvider denne. Men, denne har mange plugger og ser veldig rotete ut på mitt symmetriske brett.

Så, mitt spørsmål er om det finnes en kabel som kan gi meg to, og kun to, plugger ut fra min Boss-adapter? Helst med litt lengde på.

Thanks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor henger du ikke på en daisy chain / forgreiner på den ene utgangen av strømforsyningen, jeg skjønner ikke hvorfor du skal begynne med det boss adapteret?

+1. Forgreiner følger med Pedal Power (gjorde det med min). Bruk den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de fleste moderne pedaler har ingen direkte nytte av isolerte utganger, så da er det bare å henge noen av disse pedalene som ikke er plaget med støy sammen på en eller flere av utgangene.

Dette er ikke sort magi akkurat, og det er få skjulte esoteriske kvaliteter inne i bildet slik mange ser ut til å tro. Fungerer ting uten støyproblemer og pedalene får nok strøm, så blir ikke ting bedre ved å bruke flere/mer avanserte strømforsyninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IOM at waher er svært mottakelige for støy, hadde det vel da vært mer sus? Her er jeg på tynn is :D

Vel, nå må man huske at isolerte utganger bare skjermer pedalene fra hverandre hva angår forsyningspenning og at dette bare er effektivt i forhold til støy på DC. Hvis audiokretsen i pedalen er følsom for "innstrålt støy" og/eller legger til støykomponenter på signalet vil ikke en isolert strømforsyning kunne korrigere eller endre dette.

Og 5 wah pedaler da ja? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he, ja, nei det er jo et godt spørsmål og slikt er jo fryktelig vanskelig å forutsi med mindre man faktisk prøver det. Det er derfor jeg sier dette ikke må gjøres så komplisert og etter så mange "regler" om hva som er "best" - se heller hva som funker bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.