Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dirty Loops!


Stiankarlsen

Anbefalte innlegg

Hehei! Så ikke noen andre poster om dette bandet, så tenkte jeg skulle dele det med dere. Et svensk band som består av 3 stk: bassist, vokalist/keyboards og trommis. De lager funkversjoner av dagens største pophits, og det er HELT RÅTT! Dette er skikkelig flinke folk som groover som bare det :D Legger ved noen linker her. Favoritten min er Circus pga akkordlinjen på refrenget. Bassisten er forresten dritgod!

Endret av Stiankarlsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gjør nøyaktig det samme som DT for meg, absolutt ingenting med muligens enda mer irriternde vokal.. og jeg ser det visuelle med et band ganske viktig, og Henrik Lindegard gir meg en skikkelig avsmak for dette.

Dyktige er de dog, men dette er for thight til at det er "direkte" innspilt under innspilling av videoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg er også storfan av bandet! Digger alt de har gjort til nå. Den nyeste rolling in the deep var ganske litt for mye. Litt lite dynamikk. Ellers mega! Kunne også vært litt mer strengelyd i bassen etter min personlige mening. Circus er faktisk også min favoritt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.