Web Analytics
Jump to content

Dirty Loops!

Stiankarlsen

Recommended Posts

Hehei! Så ikke noen andre poster om dette bandet, så tenkte jeg skulle dele det med dere. Et svensk band som består av 3 stk: bassist, vokalist/keyboards og trommis. De lager funkversjoner av dagens største pophits, og det er HELT RÅTT! Dette er skikkelig flinke folk som groover som bare det :D Legger ved noen linker her. Favoritten min er Circus pga akkordlinjen på refrenget. Bassisten er forresten dritgod!

Edited by Stiankarlsen

Dirty Loops er helmaks. Fulgt med på dem en en måned eller to nå, og venter i spenning på albumet med originale låter. Legger ved link til den siste coveren deres:

Edited by Dellers

Dette gjør nøyaktig det samme som DT for meg, absolutt ingenting med muligens enda mer irriternde vokal.. og jeg ser det visuelle med et band ganske viktig, og Henrik Lindegard gir meg en skikkelig avsmak for dette.

Dyktige er de dog, men dette er for thight til at det er "direkte" innspilt under innspilling av videoen.

• 1 month later...

Jeg er også storfan av bandet! Digger alt de har gjort til nå. Den nyeste rolling in the deep var ganske litt for mye. Litt lite dynamikk. Ellers mega! Kunne også vært litt mer strengelyd i bassen etter min personlige mening. Circus er faktisk også min favoritt :)