Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sweet child o mine, er desse tabsa riktige?


Anbefalte innlegg

hei har begynt på sweet child o mine men er ikkje fult så erfaren til og vite om tabsa er riktige, har prøvd og funne pdf filer,

nå spiller eg med:

http://www.guitar.ch/tabs/GunsNRoses/SweetChildOMine.pdf

er denne rett? samenlignet med orginalen?

men er det noen som vett om ein bedre pdf fil? noen som har ei bedre selv? viss ja vile jeg gjerne ha den.

takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal være riktig ja, men dersom du har mulighet vil jeg anbefale Guitar Pro, mye greiere, gir deg mulighet å tilpasse tempo og diverse som gjør det lettere å lære :)

ja har lyst på guitar pro men har ikkje pc som kan drive det skikkelig for tiden. og....har for tiden ikkje råd til ny pc, eller guitar pro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mmm potet...den tok jeg ikkje, men bruker ikkje guitar pro mye plass og er hardt og kjøre? for litt eldre pc-er?

Når ting kan installeres og kjøres på en potet, vil det si at det har lave systemkrav.

Har brukt guitar pro på en en av de første mini laptopene til Asus. Den kan omtrent ikke drive noe som helst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så over litt rundt omkring på tablaturen du linket til, og det ser rett ut i forhold til hvordan jeg altid har spilt den. Nå har jeg ikke satt meg veldig inn i låta og hadde aldri interesse for å lære meg hele.

Husk å stemme et halvt steg ned ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.