Web Analytics
Jump to content

NGD: James Tyler Studio Elite HD!

Kossoff

Recommended Posts

Her er den!

James Tyler Studio Elite HD. Gitaren som har fått meg til å innse hva god kvalitet faktisk er. Som noen har sagt før meg "Må du selge alle gitarene dine for å finansiere en Tyler SE HD, gjør det". Jeg gjorde bokstavelig det (nesten), og det er det lureste jeg noen gang har gjort.

Gitaren er FANTASTISK (!) byggekvaliteten er super! Har aldri spilt så bra som idag, alle tingene man har spilt hundrede ganger før får liksom en ny giv. Alt låter bra!

post-6907-0-47190000-1335563640_thumb.jp

post-6907-0-52763000-1335563805_thumb.jp

post-6907-0-58687900-1335563824_thumb.jp

Edited by Kossoff
  • Like 1

Jeg må virkelig aldri prøve en Tyler, for om jeg så selger alle gitarene mine så må jeg fortsatt spare opp 15000kr til for å få råd :P

Grattis med fet gitar. Ikke noe jeg hadde hatt baller nok til å eie eller gå på scenen med selv, men den var jævla fresh!

Takker Kristian F for fint bilde!

Ang. tele-pup i bro, så er det veldig lurt! Du får litt mer puch og trøkk, men fortsatt den distinkte SC-lyden. Problemet med HB i bridge er jo det at gitaren låter som en annen gitar i den posisjonen. Med en tele-pup i bridge låter gitaren rett og slett mer som en gitar.

Problemet med HB i bridge er jo det at gitaren låter som en annen gitar i den posisjonen. Med en tele-pup i bridge låter gitaren rett og slett mer som en gitar.

Årets!

Grattis me fin øks:)

Edit: Sett bort fra headstock ihvertfall :D

Edited by Slashaxl
  • Like 1