Gå til innhold
sarge

Gitarnorge-Jam #2 (la oss kalle den "Odd") [Backingtrack]

Anbefalte innlegg

Ser ut som familien evakuerer i kveld så da skal jeg prøve å få spilt inn det jeg laga.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som familien evakuerer i kveld så da skal jeg prøve å få spilt inn det jeg laga.

Jippi! :)

Gleder meg til å få inn flere bidrag og høre spennet i tolkningene.

Endret av sarge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror kanskje jeg skal prøve meg på denne jeg og, hvis jeg finner en måte å spille inn på :)

Så lenge du har et lydkort og mulighet til å koble til gitaren på et vis, så er det slett ikke så vanskelig. Det er mange gratisprogrammer tilgjengelig der ute også.

Har ampen din line out, så har du kommet langt. Hvis ikke, så beskriv hva du har av utstyr. De fleste har muligheter til å få til opptak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lydkort, men ikke en PC jeg kan bruke det på desverre :/ har kun skolepcen for tiden, og den har jeg ikke adminrettigheter til å installere noe på, men får kanskje satt opp stasjonæren igjen snart nå :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke vondt ment men jeg er en smule lei av den backingen nå ass. Kuka det litt til med opptageren i kveld også. Hmmmm det oppsettet mitt er ikke ideelt. Oh well sendte avgårde en mail.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får forhåpentligvis laget til noe i morgen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke vondt ment men jeg er en smule lei av den backingen nå ass. Kuka det litt til med opptageren i kveld også. Hmmmm det oppsettet mitt er ikke ideelt. Oh well sendte avgårde en mail.

Slapp av, jeg skal gjøre mitt beste, så får vi håpe det er godt nok. :)

Takk for bidraget. Skal høre gjennom straks ...

...(edit) og har nå lagt inn sporet i den foreløpige miksen. Kul sound og veldig bra bidrag. :) Timingen virker bra også.

Endret av sarge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker!

Blei helt merkelig i går, hadde liksom laga det ferdig og så skulle jeg bare spille det inn med samme greiene som sist og så kom jeg på at backingen til Condemned jo var stemt ned til Eb og det er jo nesten alle gitarene min også. Så da måtte jeg rote i skapet å finne en jeg kunne stemme opp til E.

Ellers er det samme som sist. CAE OD100 ch 2 inn i Guytron 2x12 med en SM57 foran V30 elementet. Så rett inn i Guitarjack og 4track på iPhone. Eneste nye var RMC Picture Wah for that little extra Kirk Hammster touch.

Ellers tror jeg faktisk jeg nesten matcher Amund på strengehøyde. Lurer på hva EB dreiv med på disse gitarene ass, kokkeliko! Og her ligger FRen på kroppen så det er ikke mye å på justert på.

post-1540-0-37795900-1335769073_thumb.jp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi bryr oss ikke om uvesentlige ting som om strengene er en halv centimeter fra gripebreppet eller ikke Gluke :P

(Noen som har en god krem for såre fingertupper?)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:D

Nei vi tar det vi har. Føkk setup! Det er for pyser og lave strenger er for kjerringer som Satch og Vai. Minner meg på at jeg må få meg vifte til neste GN Jam.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi bryr oss ikke om uvesentlige ting som om strengene er en halv centimeter fra gripebreppet eller ikke Gluke :P

(Noen som har en god krem for såre fingertupper?)

Det høres ikke ut som strengehøyden spiller noen rolle for gitarferdighetene, ihvertfall. :)

Var det noen flere enn Amund og Gluke som fikk til noe i helgen, forresten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var vanskelig, og fikk litt dårlig flyt, men da har jeg ihvertfall sendt inn et bidrag! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du hadde sikkert altfor lave strenger............ ha ha ha.

Blir'e bare oss 4 eller? Blei det for odd det her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.