Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarnorge-Jam #2 (la oss kalle den "Odd") [Backingtrack]


Anbefalte innlegg

Foreløpig har jeg tre bidrag. Alle er flotte både melodisk og teknisk, og alle er ulike. Jeg sa vel opprinnelig bidragsfrist til fredag, og det er flere som har sagt de skal komme med bidrag, så jeg er ikke bekymret. Jeg venter ihvertfall til jeg har minst 5 bidrag før jeg legger ut en ferdig miks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

... og der var bidrag nr 4 inne. ;) Herlige å høre de ulike tilnærmingene til dette sporet. :)

Jeg tror mange blir positivt overrasket over hva de dyktige gitaristene her har fått til, selv om "Odd" er så odd som det er.

Endret av sarge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig har jeg tre bidrag. Alle er flotte både melodisk og teknisk, og alle er ulike. Jeg sa vel opprinnelig bidragsfrist til fredag, og det er flere som har sagt de skal komme med bidrag, så jeg er ikke bekymret. Jeg venter ihvertfall til jeg har minst 5 bidrag før jeg legger ut en ferdig miks.

Trodde du hadde fra Audun og jeg? Med oss tre andre og deg er det jo 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde du hadde fra Audun og jeg? Med oss tre andre og deg er det jo 5.

Jeg holder igjen egne bidrag (som for øvrig ikke er ferdig innspilt :ninja: ) til jeg ser hva som kommer inn. Det er viktigere at andre får bidra. Dersom det trengs, så fyller jeg selvsagt på med noe eget. :)

Truckstop Chuckie var jo den som ba om odde ting, og jeg regner med at han kjører på med noe. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å fortsette å bidra, forresten. Kjempefint om vi klarer å få inn nok bidrag til to fulle mikser (hvilket betyr at jeg trenger å få inn mellom 9 og 12 bidrag, om jeg regner 5-6 soloer for hver miks).

Det er flere som har sagt de skulle forsøke å få til noe som ikke har levert ennå.

Endret av sarge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BUSTED!

:D

Bidrag nr 5 er inne. Nå er det ihvertfall sikkert at det blir minst EN full miks. :) Jeg kommer til å vente til det kommer inn litt flere bidrag for å se om jeg vil satse på 5 eller 6 soloer per miks. Jeg satte jo opprinnelig frist til fredag denne uken. Evt. eget bidrag havner i den siste miksen.

Endret av sarge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dude! Vente? WTF? Mix that fucker we want to hear it!

Hehe. Regnet med en slik reaksjon, og skjønner godt at man er nysgjerrige. Dersom jeg satser på at det klarer seg med 5 bidrag i første mix, så tar jeg miksen i kveld. Dersom jeg tror det skal 6 soloer inn, så mangler jeg et bidrag. Nå må det lages middag og kjøres barn på trening og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortsatt kun 5 bidrag inne. Jeg håper det kommer inn noen flere, men begynner å ta mitt eget bidrag fra ide til innspilling nå.

Dersom det ikke har kommet inn flere når jeg er ferdig, så blir det uansett lagt ut en miks... Satser med andre ord på 6 soloer i den første miksen.

Endret av sarge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.