Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tips om bra og gratis VST plugins til Cubase


Sorg

Anbefalte innlegg

Trenger diverse lyder som blåsere, strykere, etc til enkel preprod i Cubase. Noe sted jeg kan laste ned noe brukbart som er gratis?

Hvis det er slik at det er vanskelig å finne tar jeg også i mot tips på ting som koster penger. Vil bare påpeke at det hovedsaklig skal brukes til preprods.

Endret av Sorg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surf innom kvraudio.com! Fin nyhetsside for plugins og de har i tillegg et snasent forum + en plugin-database der du kan søke etter f. eks. kun gratis-plugins. :) Native Instruments har vel noen gratisversjoner av sine samplere også i form av f. eks. Kontakt Player og Reaktor Player.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surf innom kvraudio.com! Fin nyhetsside for plugins og de har i tillegg et snasent forum + en plugin-database der du kan søke etter f. eks. kun gratis-plugins. :) Native Instruments har vel noen gratisversjoner av sine samplere også i form av f. eks. Kontakt Player og Reaktor Player.

Jeg har kontakt player og reaktor, men ikke fått testet helt. Hvilke typer lyder finnes i disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.