Web Analytics
Jump to content

Tips om bra og gratis VST plugins til Cubase

Sorg

Recommended Posts

Trenger diverse lyder som blåsere, strykere, etc til enkel preprod i Cubase. Noe sted jeg kan laste ned noe brukbart som er gratis?

Hvis det er slik at det er vanskelig å finne tar jeg også i mot tips på ting som koster penger. Vil bare påpeke at det hovedsaklig skal brukes til preprods.

Edited by Sorg

Surf innom kvraudio.com! Fin nyhetsside for plugins og de har i tillegg et snasent forum + en plugin-database der du kan søke etter f. eks. kun gratis-plugins. :) Native Instruments har vel noen gratisversjoner av sine samplere også i form av f. eks. Kontakt Player og Reaktor Player.

Surf innom kvraudio.com! Fin nyhetsside for plugins og de har i tillegg et snasent forum + en plugin-database der du kan søke etter f. eks. kun gratis-plugins. :) Native Instruments har vel noen gratisversjoner av sine samplere også i form av f. eks. Kontakt Player og Reaktor Player.

Jeg har kontakt player og reaktor, men ikke fått testet helt. Hvilke typer lyder finnes i disse?

Hva koster noen bra VST instruments da? Som sagt tenker jeg til strykere og blåsere.. Det skal hovedsaklig brukes til preprod, så er ikke aktuelt å betale 10 laken for det..