Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Problemer med Joyo-pedal


Echoes

Anbefalte innlegg

Hm, kan jo være mye rart..

Prøv med et 9v adapter, så finner du ut om det er feil på power delen på batteri siden eller ikke.

Nå vet jeg at noen delay pedaler ikke liker å kjøre på batteri, mine daphon? fungerer helt klart best på 9v adapter.

Når det er sagt så er jo dette garanti sak.. litt forbauset over at den dør etter så kort tid tho, jeg har fått intrykk av at joyo leveren gode pedaler med god lyd til en veldig rimelig pris..

jeg er så fornøyd med hvordan joyo british pedalen min fungerer med min champ clone at jeg har tenkt å bygge den inn som en del av forsterkeren :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har testet og åpnet en del sånne Joyo pedaler:

-Bra nok komponentkvalitet (ikke noe dårligere enn langt dyrere pedaler)

-Litt for dype dc plugg brønner (kan føre til dårlig kontakt ved bruk av enkelte dc plugger)

-Noen har print som er litt bøyd / i spenn.

-Litt lite tinn på deler av print (dårlig kvalitetskontroll på lodding / dårlig utført loddebad operasjoner)

Så, at det kan dukke opp problemer over tid er jeg ikke dypt sjokkert over nødvendigvis. Men flertallet er jo ut til å fungere helt fint. Ellers er pedaler med mer avanserte digitale kretser (sammenlignet med enkle dist kretser) mer følsomme for "småfeil"

Men det er jo 5 års reklamasjon på slikt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.