Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

hkh [26.08.05]


hkh

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

untatt at pcen min het stalin en tid her, =3

KOMMUNIST!

Og?

Og jeg ville ikke akkurat kalt Stalin noen særlig kommunist, stalin drev heller med diktatur. Det Josef Stalin gjorde for/mot sovjetunion var ikke akkurat på de idèene Karl Marx hadde i tankene da...

Edit: Men nå må vi ikke spore av her, dette er jo kjære hkh sitt galleri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
:D

Det som er planen' date=' ja.. ha muligheten til å spille inn de 4 vanligste instrumentene hjemme.

Mangler opptaksutstyret, da.. Har lydkort der jeg kan ta opp bass og gitar i topp kvalitet, men pianoet og trommene blir litt vanskeligere. Må kjøpe meg en liten samling mikrofoner.[/quote']

tromme mikrofoner er ganske så "billige" nå da, får vel et komplett sett til 4-5000 kroner

jævlig fint utstyr uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo, sant det, men når jeg først skal kjøpe, skal jeg ha gode ting.

Må uansett ha et fult trommesett først, har bare 2 cymbaler for tiden. Mangler hi-hat, en crash og en splash.

Når jeg tenker meg om, må jeg vel ha et cymbalstativ også.

Er ikke trommer som prioriteres for tiden, først skal jeg ha midi-keyboard og så skal jeg stemme pianoet. Deretter kommer oppgraderinger til pcen, vil ha den mer stillegående. PSU-en bråker noe jævlig, samme med skjermkortviften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.