Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Band søker musikere/Musiker søker band! (Bergen)


whoareyou

Anbefalte innlegg

Band søker musikere i Bergensområde, bandet består av gitarist og forhåpentligvis snart bassist, trommis og vokalist eventuelt en gitarist til :)

Sjanger: Åpen for mye forskjellig men rock/metal sjangeren er ikke å komme utenom. Nå er jo denne sjangerer utrolig bred, men er på utkikk etter noen som er interesserte i å lage nye låter/skape noe nytt og da trenger man ikke absolutt ha de eksakt samme preferansene.

Har selv ca. 15 års erfaring innen gitar og innspilling, spillt i flere band som av praktiske årsaker er oppløst.

Har en del låtmateriale.

Med fare for at folk henger seg opp i sjanger/type musikk kan jeg vel si at stilen min er en hybrid av/elementer av (tilfeldig rekkefølge) : Tool, Meshuggah, Sepultura, Pantera, Machine Head, Clutch + mye annet forskjellig. Vil påstå jeg har en egen stil så det blir kanskje litt feil å nevne band i den sammenhengen men er glad i dynamikk i musikken, gi rom for hvert instrument og progressive elementer. Er ingen "ekstrem-metal" gitarist selv om "ekstremt" er relativt.

Er du vokalist, trommis, bassist eller gitarist (eller band) og synes dette høres interessant ut, ikke nøl med å ta kontakt på: gitarist@live.no så kan vi se om det er noe å bygge videre på!

Endret av whoareyou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.