Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fastmontert strømforsyning i pedalbrett


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har et pedalbrett (TrailerTrash) som har strømforsyningen skjult på undersiden.

Det jeg ønsker å gjøre er å sette opp strømforsyningen slik at jeg kun trenger å ha én Eurokabel, type hunkjønn, fra brettet og til veggen. Altså denne kabelen skal være separat ved siden av brettet, slik at den er det eneste jeg trenger å plugge inn i brettet av strømkabler for å få strøm.

Under brettet har jeg én Pedal Power 2+, samt to separate Boss-adaptere. Disse tre enhetene er plassert på en vanlig hvit strøm-forgreiner med 4 uttak. Jeg ønsker at denne forgreineren skal ha en kabel som er fastmontert på veggen på innsiden av brettet, med hankjønnsuttak synlig fra utsiden. Siden skal den nevnte hunkjønns-Eurokabelen festes i denne, fra utsiden.

TrailerTrash har allerede laget hull til uttak av strøm, men det er tilpasset amerikansk format. Her må jeg improvisere litt for å få det tilpasset norsk strøm.

Men mitt hovedspørsmål er:

Hvordan kan jeg få laget det slik at den hvite strømforgreineren ender opp med et uttak som tilsvarer en hankjønn-eurokabel, som igjen er fastmontert i brettet?

Finnes det en overgangskabel for dette, eller må jeg, evt. en elektriker, inn for å modifisere?

Beklager hvis dette var vanskelig forklart.

Edit:

Ser ut som jeg har funnet en kabel her som kan gjøre nytten.

Takker for innspill.

Endret av pms
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du forstår meg rett.

Jeg er ikke så elektrisk av meg, så jeg er alltid skeptisk til å åpne opp..

Dersom jeg benytter meg av denne så ser det ut som jeg slipper det.

Men, jeg lurer på om det er et problem å bruke mange ledd fra Pedal Power, til den kommer i veggen?

Har det noe å si for lyden?

Eller er det slik at strøm er strøm, uansett hvor mange ledd man benytter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.