Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tips til forsterker


Flusani

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hei du!

Sjekk ut Laboga Alligator.

Med en booster/eq i front er det alt du trenger for å spille tunge saker! Vrengen naturlig er også veldig fin.

Her får du en KNALL amp til en god penge. Selgeren (i Norge, Powerguitar.no / Trond) er en knall, serviceinnstilt fyr, som hjelper og svarer godt. Jeg ville sendt han en pm/mail og se hva han kan tilby!

Du nevner cleankanal som viktig. Det jeg var mest positivt overrasket over var cleankanalen på denne ampen. Den låter rett og slett skikkelig fint. Det kommer jo selvfølgelig ann på hvilken gitar du spiller på. Men jeg får veldig finn jazzlyd av å rulle av litt tone (på gitaren). Reverben i ampen er skikkelig fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAE 3+ preamp. Megadeth brukt kanal 3 til rytme og 2 til solo sånn som du beskriver og clean kanalen er jo gull. Eller så er det Diezel og Rhodes Colossus men de koster vel det hvite ut av øyet.

Damn you Gluke! Etter å ha testet en Triaxis i helga hadde jeg mer eller mindre slått fra meg rackløsningen..................men det her så jo rått ut!:-)

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=34462902

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Sjekk ut Laboga Alligator.

Med en booster/eq i front er det alt du trenger for å spille tunge saker! Vrengen naturlig er også veldig fin.

Her får du en KNALL amp til en god penge. Selgeren (i Norge, Powerguitar.no / Trond) er en knall, serviceinnstilt fyr, som hjelper og svarer godt. Jeg ville sendt han en pm/mail og se hva han kan tilby!

Du nevner cleankanal som viktig. Det jeg var mest positivt overrasket over var cleankanalen på denne ampen. Den låter rett og slett skikkelig fint. Det kommer jo selvfølgelig ann på hvilken gitar du spiller på. Men jeg får veldig finn jazzlyd av å rulle av litt tone (på gitaren). Reverben i ampen er skikkelig fin!

takk for tipset....hadde jo håpet å få tak på noe brukt, men jeg skal sjekke det opp:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.