Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarnorge-Jam: ERFARINGER


Anbefalte innlegg

Må forøvrig slutte meg til de som roser Condemned som dro i gang dette. Det var skikkelig artig å prøve seg på, og veldig interessant å høre de mange forskjellige tolkningene. Mange dyktige gitarister på forumet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, condemned har sparket i gang noe bra, og det på en veldig dyktig måte. Sliter med standarden på egne utkast til backingtrack nå (ikke minst fordi jeg har satset på en latterlig uvanlig skala som gjør at jeg må konstruere opp nye akkorder og lære meg dem).

Endret av sarge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter enorm pris på feedbacken dere gir meg! :)

Det gjør at jeg får lyst til å fortsette med å slenge ut backingtracks! :)

Glitrende! :) Jeg tror den høye standarden på backingtracket ditt var en viktig grunn til at så mange ville være med å spille inn bidrag.

Jeg setter også pris på det du har gjort i første postingen i denne tråden, nemlig å poste dine erfaringer med prosessen du har vært gjennom, gode og ikke minst de dårlige. Det er de sistnevnte man lærer mest av og som har i seg spiren til forbedringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Responsen har kanskje ikke vært ekstrem på mitt noe sære forslag, men det er da to-tre stykker som er interessert. Det kommer en GN Jam-tråd basert på litt odde rytme og skala.

Jeg kommer til å følge condemned sin mal for hvordan han gjorde det og erfaringene han har beskrevet så godt jeg kan. Stay tuned. ;)

Edit: Her er tråden jeg har startet, , en Gitarnorge-jam med odde rytmer. Håper dere tar utfordringen. Her er det rom for tolkning, skulle jeg tro. :ninja:

Endret av sarge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...det går jo da også an at hver deltaker spiller et litt lengre stykke...

Sant nok, men jeg er nok for min del mindre ambisiøs med mellomspill og slikt, så det er enkelt å utvide/innskrenke lengden på sporet med flere gjentakelser av samme greie. Man MÅ jo ikke ende med et spor på mellom 3 og 4 minutter... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.