Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fender Pawn Shop Amps


MartheyG

Anbefalte innlegg

De ser så kule ut at jeg ikke klarer å bestemme meg hvilke av de jeg skal kjøpe, eller om jeg ryker på begge to :-). Fra spøk til alvor, jeg har vertfall lyst å prøve de, så blir nok å vente til de kommer til en sjappe nær meg. Låter de kult, og jeg finner et bra bruksområdet for en av de så blir det nok fort en slik en.

De er lagt ut på sound1.no til 2 750,- for Excelsior, og 1 845,- for Greta. Har ikke sett de på noen andre norske nettbutikker enda, uten at jeg har trålt alle nettbutikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ser så kule ut at jeg ikke klarer å bestemme meg hvilke av de jeg skal kjøpe, eller om jeg ryker på begge to :-). Fra spøk til alvor, jeg har vertfall lyst å prøve de, så blir nok å vente til de kommer til en sjappe nær meg. Låter de kult, og jeg finner et bra bruksområdet for en av de så blir det nok fort en slik en.

De er lagt ut på sound1.no til 2 750,- for Excelsior, og 1 845,- for Greta. Har ikke sett de på noen andre norske nettbutikker enda, uten at jeg har trålt alle nettbutikker.

Wow, hadde trodd disse skulle koste minst 5k! :lol:

Det var jo ikke så dårlig, låt jo fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.