Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fender Modern Player Marauder


wiggum

Anbefalte innlegg

Det er en Squier i forkledning og burde havnet i Vintage Modified serien (eller noe) til Squier.

Lurer på om denne ikke ble diskutert i en eller annen tråd tidligere?

Ser hva du mener, og har lest om dette før.

Er ikke 120% enig. Greit nok, den føles ikke som en super-kvalitets gitar, men setter den over Squier gitarene. En rimelig Mex Fender synes jeg de ligner på. Det er jo "designer/modified guitars on a budget"...

Synes det er en god del gitar for pengene hvis du ikke er ute etter en helt vanlig strat, tele, les paul etc..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hva du mener, og har lest om dette før.

Er ikke 120% enig. Greit nok, den føles ikke som en super-kvalitets gitar, men setter den over Squier gitarene. En rimelig Mex Fender synes jeg de ligner på. Det er jo "designer/modified guitars on a budget"...

Synes det er en god del gitar for pengene hvis du ikke er ute etter en helt vanlig strat, tele, les paul etc..

Så vidt jeg husker er denne laget i Kina, har samme hardware som de bedre squierne og detaljer som trussrod og feel er jeg nesten sikker på at denne er laget på samme samlebånd som VM eller CV squiers. Koster omtrent det samme og. Det er ikke noe negativt, disse nevnte squierne er supre instrumenter for prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet vel en tråd for en tid tilbake der jeg spurte om noen hadde kjennskap til Modern Player. Disse er vel produsert i Kina, og jeg kan da være enig i at det kan være litt misvisende at dette er en Fender-serie og ikke en Squier-serie.

Ift kvalitetsfølelse så må jeg innrømme at jeg personlig synes det er mer kvalitet over de gitarene jeg har prøvd fra Classic Vibe-serien til Squier enn de jeg har prøvd fra Standard-serien til Fender (mex), så om disse føles bedre enn de beste Squierne så er de jo helt på høyde med de beste Mex'ene, og det er jo ikke dumt med en prislapp på under 4000kr i butikken.

Har ingen personlig erfaring med denne serien dog, men jeg har lyst til å få prøvd en Jaguar. Synes de ser meget lovende ut om elektronikk, pickups og gitaren generelt holder mål.

edit: Oi. Først nå jeg la merke til bridge-pickupen på denne. Triplebucker? 3 coils? Wtf? Fordelen med dette er? Humbucker med en ekstra coil for å få litt støy? Humbucker med singlecoilstøy?

Endret av Duckling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.